خالق سریال لوکی نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 را بر عهده خواهد گرفت.

چهارشنبه 8 آذر , 1402

مایکل والدرون جایگزین دنیل کرتون شد.

نوشتن-فیلمنامه-فیلم-Avengers-The-Kang-Dynasty-را-بر-عهده-گرفته-است.

پس از جدایی کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty، استودیوی مارول به تازگی نویسنده جدیدی را برای تدوین فیلمنامه این اثر به خدمت گرفته است.

در حقیقت، دنیل کرتون، که قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را به عهده بگیرد و پیشتاز فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings بود، ماه گذشته تصمیم به کنار گذاشتن این پروژه‌ی ارزشمند کرد. اکنون، بر اساس آخرین اطلاعات در حوزه سینما و تلویزیون، نویسنده ماهر، مایکل والدرون، که سابقه‌ی ساخت اپیزود اول سریال Loki و نگارش فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را دارد، مسئولیت نوشتن فیلمنامه Avengers 5 را بر عهده گرفته است.

حضور والدرون برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5

والدرون درواقع جایگزین جف لاونس شده است که قرار بود فیلمنامه فیلم Avengers 5 را بنویسد، اما پس از عملکرد ناامید کننده فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در گیشه و در نزد منتقدان، مارول استودیو تصمیم به ایجاد تغییراتی در تیم نویسندگان فیلم گرفته است. والدرون همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد و او اکنون قرار است فیلمنامه هر دو قسمت آینده فیلم انتقام‌جویان را به رشته تحریر بیاورد.

این‌درحالی است که والدرون دارای یک قرارداد چندجانبه با مارول، استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی برای تولید فیلم و سریال است. گفته می‌شود که والدرون تا زمان شروع جست‌وجو برای استخدام کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars، زمان بیشتر و مناسبی برای نوشتن فیلمنامه این دو فیلم دارد. می‌توان انتظار داشت مارول استودیو مذاکره برای استخدام کارگردان این دو فیلم که ممکن است به یک نفر سپرده شود، در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز کند.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث جدایی کرتون از فیلم Avengers: The Kang Dynasty شده، تأخیر اخیر تاریخ اکران فیلم تا سال ۲۰۲۶ بوده است. کرتون البته همچنان به‌عنوان کارگردان فیلم Shang-Chi 2 و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال Wonder Man با مارول استودیو همکاری خواهد کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *