وارنر به دنبال ساخت نسخه جدید هری پاتر

وارنر به دنبال ساخت نسخه جدید هری پاتر

«آن سارنوف» مدیر عامل برادران وارنر فاش کرد که این استودیو به ادامه دادن داستان و کاوش بیشتر دنیای هری پاتر علاقه‌مند است.

سارنوف در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

ما دوست داریم تا مجموعه‌های اصلی هری پاتر را توسعه دهیم و به صورت مرتب با جی کی رولینگ و تیمش در این رابطه صحبت می‌کنیم. با این حال، هر کاری که قصد داریم انجام دهیم باید مطابق با قانون باشد.

برادران وارنر تمام هشت فیلم هری پاتر و همچنین مجموعه فیلم‌های پیش درآمد فعلی یعنی Fantastic Beasts را تولید کرده است. Fantastic Beasts 3 با نام رسمی Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در آوریل سال آینده کران شود.

از طرفی دیگر، به زودی ویژه برنامه بیستمین سالگرد اولین فیلم این سری یعنی Harry Potter and the Philosopher’s Stone با نام پخش خواهد شد که در آن بازیگران اصلی این سری از جمله دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون حضور دارند.

 

وارنر به دنبال ساخت نسخه جدید هری پاتر

 

سارنوف در ادامه کنفرانس خود همچنین تایید کرد که برادران وارنر هنوز تصمیم برای تغییر برنامه‌های اکران سال ۲۰۲۲ نگرفته است. در سال ۲۰۲۱، تمام فیلم‌های این استودیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، به طور همزمان در سینماها و سرویس HBO Max اکران شدند. با این حال به نظر می‌رسد چنین مدل پخشی برای سال آینده کنار گذاشته خواهد شد. او توضیح می‌دهد:

 آیا به انتشار همزمان در سال آینده فکر کرده‌ایم؟ مطمئنا، اما تعهدات خود نسبت به سالن‌های سینما، عوامل و استعدادها را نیز حفظ کرده‌ایم. همه امیدوار بودند که تاکنون از همه‌گیری با سلامت عبور کرده باشیم.

ویژه برنامه بیستمین سالگرد هری پاتر با نام Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts در اول ژانویه (۱۰ دی) توسط HBO Max پخش خواهد شد. نخستین تصویر این ویژه برنامه هفته گذشته منتشر شده بود که سه بازیگر اصلی را در خوابگاه خاطره‌انگیز گروه گریفیندور نشان می‌دهد.

همچنین در این هفته تریلر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore منتشر شد که برای اولین بار در آن شاهد مدس میکلسن بازیگر جدید شخصیت گلرت گریندل‌والد بودیم که جایگزین جانی دپ شده بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ آپریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *