وانداویژن: ستاره ی فیلم های ایکس من به سریال های دیزنی پلاس می پیوندد

یکشنبه 18 خرداد , 1399

ممکن است ایوان پیترز به بازیگران وانداویژن اضافه شود، اما آیا باز هم نقش شخصیت Quicksilver را بازی خواهد کرد؟ گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد ایوان پیترز نقشی در سری MCU دیزنی +، WandaVision دارد. بازیگر محبوب آمریکایی فیلم Horror Story پیش از این در فیلم های X-Men Fox Days of Future Past، آخرالزمان و Dark Phoenix در نقش پیتر ماکسیموف یا Quicksilver ظاهر شده بود و مطمئناً یکی از بهترین گزینه ها در مورد بازیگران فیلم جهش یافته های شرکت Fox بود.

خبرگذاری ها به تازگی فاش کرده اند که پیترس اواخر سال ۲۰۱۹ برای وانداویژن مارول کاندید شدو از آن زمان فیلمبرداری نقش مرموز خود را به پایان رسانده است. در حال حاضر، بازیگری پیترز به طور رسمی توسط مارول استودیو و دیزنی  تأیید نشده است، و گزارش نشان نمی دهد که آیا این بازیگر در نقش Quicksilver بازی خواهد کرد یا نقش دیگری خواهد داشت. آرون تیلور-جانسون پیشگام Kick-Ass پیش از این در فیلم انتقام جویان شرکت MCU با عنوان Quicksilver بازی کرده بود. اما شخصیت او در آخرین فیلم مارول کشته شد.

اطلاعات بیشتر درباره WandaVision

به طور عادی، اسکارلت جادوگر و کویکسیلور فرزندان X-Men‘s Magneto هستند، اما به دلیل تعارضاتی در مالکیت حقوق متعارض بین فاکس و مارول در فیلم اصلیبلک باستر به تصویر کشیده شدند. این دیگر مشکلی برای دیزنی نیست زیرا سال گذشته فاکس را خریداری کرد، اما این که آیا برای نمایش جدید دوباره پیترز به عنوان Quicksilver انتخاب می کند یا خیر معلوم نیست. از یک طرف، داستان WandaVision به عنوان بازیگران آن کاملاً جدید توصیف شده است و در اولین فیلم از این سریال می توانیم ببینیم که اسکارلت جادوگر در دنیای کاملاً تخیلی زندگی می کند. همچنین به ما گفته شده است که وانداویژن به داستان های Doctor Strange و Multiverse of Madness متصل خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که هم پیترز و هم تیلور-جانسون بتوانند با یکدیگر به واقعیتهای دیگر بپردازند. با این حال، به همان اندازه ممکن است که پیترز بتواند شخصیت جدیدی بازی کند.

سریال وانداویژن

پیترز درمورد تصمیم به کشته شدن شخصیت Quicksilver در طول فیلم Age of Ultron در سال ۲۰۱۶ چیزهایی برای گفتن داشت، و او را مجبور کرد که این نقش را به تنهایی در فیلم های X-Men فاکس مجسم کند. او واقعاً در اینباره خوشحال نبود! اوبه خبرگذاری ها گفت: “من از این کار خیلی ناراحت شدم.” “واقعاً می خواستم که این شخصیت زنده بماند. فکر می  کردم که جالب است. واقعاً نمی دانم که چرا او را به قتل رساندند.” پیترز گفت که او در ابتدا با بازیگری دوگانه برای Quicksilver مخالف نیست – برعکس، او از این رقابت هیجان زده بود.

در WandaVision مارول، الیزابت اولسن و پل بتانی به ترتیب اسکارلت جادوگر و ویژن را بازی خواهند کرد و این سریال شخصیت هایی از داستان های دیگر MCU از جمله Ant-Man The Wasp’s Randall Park  Thor’s Kat Dennings و موارد دیگر را به نمایش می دهد. تبونا پاریس به عنوان مونیکا رمبو بزرگ، که اولین بار در کاپیتان مارول دیدیم به ایفای نقش می پردازد.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *