ویچر به تلویزیون می آید

شبکه “Netflix” ، تهیه کننده “Defenders” را جهت اقتباس داستان “Witcher” انتخاب کرد

شنیدن خبری که نام بازی بزرگ “Witcher” در آن گنجانده شده باشد به اندازه کافی هیجان انگیز است ، حال در نظر بگیرید خبری راجب تبدیل این فرانچایز محبوب به سریال باشیم ، بله درسته شبکه “Netflix” قصد تولید این سریال را دارد و هم اکنون در حال کار بر روی داستان و انتخاب عوامل جهت ساخت این عنوان دوست داشتنی است.

“لارن اشمیت هیسریش” تهیه کننده عناوینی چون “Defenders” ، “Daredevil” و “Power” فرد انتخابی شبکه “Netflix” به عنوان تهیه کننده سریال جدید در دست ساخت خود یعنی “Witcher” خواهد بود. همچنین افرادی چون ” شاون دنیل” ، “جیسون براون” از کمپانی شاون دنیل و همینطور “توماس باگینزسکی” و ” جرک ساکو” وی را در این امر یاری خواهند کرد.

نکته دیگر آنکه “آندره ساپکوسکی” خالق و نویسنده هشت رمان “witcher” تحت عنوان مشاور نویسندگان و خلق اثر به شبکه “Netflix” خدمت خواهد کرد. همچنین “توماس باگینزسکی” که پیش تر سابقه ساخت و کارگردانی ویدئوهای مقدمه در ۳ عنوان قبلی بازی “Witcher” را به عهده داشته به طور قطع در هر فصل حداقل یک قسمت را کارگردانی خواهد کرد.

هنوز اخباری مبنی تاریخ پخش و یا حتی بازیگران این سریال منتشر نشده است . برخی گمانه زنی ها جهت افرادی که میتوانند نقش “گرالت” را بازی کنند وجود دارد که از نام هایی مانند “مدس میکلسن” بازیگر نقش “هانیبال لکتر” در سریال هانیبال ، “جاش هالووی” بازیگری که بیشتر با بازی در نقش “سایر” در سریال پرطرفدار “لاست” آن را به خاطر داریم ، “نیکولای کاستر والدو” بازیگر نقش “جیمی لنیستر” در سریال “بازی تاج و تخت” از دیگر افرادی است که میتواند این نقش را ایفا کند.

“الکساندر اسکارگارد” بازیگری که با بازی در فیلم “افسانه تارزان” آن را به خاطر داریم ،”چارلی هانام” که اخیرا در فیلم “شاه آرتور” ایفای نقش کرده است نفر بعدی “تراویس فیمل” میباشد که اگر طرفدار سریال “وایکینگ ها” باشید قطعا بازی زیبای او شما را نیز به وجد آورده است و در نهایت “کالن بوهانن” بازیگر سریال فوق العاده “Hell on Wheels” که بیشترین شباهت را به شخصیت “گرالت” دارد فقط کافیست به چهره او نگاه کنید و در ذهنتان چهره گرالت را تداعی کنید تا متوجه شباهت بیش از حد این ۲ شخصیت بشوید.

در هر صورت این گمانه زنی ها صرفا جهت این امر بود که بگوییم چه کسانی از نظر طرفداران گزینه های مناسبی جهت ایفای نقش در سریال “Witcher” می باشند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *