سریال جدید گاتهام یک پیش درآمد برای فیلم The Batman است

دوشنبه 3 شهریور , 1399

سریال Gotham P.D قرار است به ریشه‌های فساد در شهر گاتهام بپردازد و یک پیش درآمد برای اتفاقات فیلم The Batman است.

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است. در طی رویداد DC FanDome اولین تریلر رسمی از فیلم بتمن منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند. اما این تنها اطلاعاتی نبود که مت ریوز، کارگردان فیلم جدید بتمن، منتشر کرده است. در طی این رویداد مت ریوز گفته است که همانطور که می‌دانید یک سریال جدید از فیلم بتمن در دست ساخت است که تمرکز آن روی پلیش شهر گاتهام خواهد بود و قرار است از شبکه HBO MAX تولید شود.

در طول پنل DC FanDome، ریوز گفته است که سریال جدید Gotham PD روی اداره شهر پلیس تمرکز کرده است و اتفاقات و جریاناتی که در سال اول حضور بتمن به عنوان یک نقابدار است را توضیح می‌دهد و همچنین اتفاقات فیلم The Batman را به عنوان سال دوم توصیف کرده است که این موضوع نشان می‌دهد که سریال گاتهام در واقع یک پیش درآمد بر فیلم The Batman خواهد بود.

پیش درآمد فیلم the batman

همان‌طور که می‌دانید که اداره پلیس شهر گاتهام فاسد شده است و و مت ریوز گفته است که تمرکز اصلی سریال بر اتفاقاتی است که باعث فسادی و هرج و مرج در اداره پلیس و شهر گاتهام شده است.

همچنین ریوز گفته است داستان سریال Gotham PD از دید و نگاه یک پلیس فاسد روایت می‌شود و ریوز در مورد آن گفته است داستان سریال در واقع نبرد برای روحش است.

ریوز درواقع توضیح داد که این سریال قرار است نگاهی عمیق‌تر به فساد شهر گاتهام داشته باشد و به آن بپردازد. همجنین او گفته است در این سریال شاهد حضور شخصیت‌های معروف و نام‌آشنا خواهیم بود. البته نوید حضور شخصیت‌های جدیدی نیز داده است که توسط ترنس وینتر خلق و معرفی شده‌اند.

در ادامه نیز کارگردان فیلم و سریال بتمن تایید کرده است که روند فیلم برداری The Batman از ماه سپتامبر از سر گرفته می‌شود. ترنس وینتر، سازنده سریال Boardwalk Empire وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه را برعهده دارد و به همراه مت ریوز به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید: از لوگوی رسمی و آرت ورک فیلم جدید بتمن رونمایی شد

منبع: IGN

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *