چند شخصیت مارول که از هالک قدرت بیشتری دارند

چهارشنبه 24 اردیبهشت , 1399

بسیاری از طرفداران فیلم های علمی-تخیلی، در بین دسته های شخصیت مارول، هالک را از همه ی کارکترها قوی تر در نظر می گیرند اما واقعیت این است که قدرت هالک نیز دارای محدودیت بوده و شخصیت های دیگری وجود دارند که از نظر قدرت می توانند از هالک برتر باشند. دنیای مارول که هالک در آن زندگی می کند، خانه شخصیت های بی شماری است که قدرت آنها نسبت به هالک برتر است. در بسیاری از موارد، قدرت هالک توسط شخصیتهای دیگر کاملاً کمرنگ شده است (تا حدی که یک مشت محکم او برای آن ها بی اثر است).

گالاکتوس

مسلماً، این شخصیت مارول یکی از قوی ترین افراد است. با این حال، با توجه به اینکه میخواهیم این نکته را روشن کنیم که هالک قوی ترین شخصیت مارول نیس، باید شخصیت هایی را وارد کنیم که به راحتی نمی توان در برابر آنها بحث کرد. گالاکتوس، همچنین به عنوان Devourer of Worlds نیز شناخته می شود، یک موجود کیهانی غول پیکر است که به شکل انسان دوستانه در بین ساکنان زمین ظاهر می شود (چگونگی درک او از لحاظ ظاهری بین تمدن ها تفاوت زیادی دارد) و او به معنای واقعی کلمه از سیارات به عنوان غذا استفاده می کند. او علاوه بر مجموعه گسترده ای از قدرتهای پیچیده، قدرت فوق العاده ای را نشان داده است که کاملاً می تواند هالک را شکست دهد. او به اندازه ای قوی است که می تواند سیارات را مانند توپ های شیشه ای حرکت دهد.

تیرانت

تیرانت در واقع میلیاردرها سال پیش توسط Devourer of Worlds به وجود آمده است. گالاکتوس این موجود غول پیکر را خلق کرد و تقریباً به همان مقدار قدرت به او اعطا کرد تا بتواند به او خدمت کند و در کنار او بجنگد. البته تیرانت از دستورات سرپیچی کرد و علیه گالاکتوس شورش کرد. در آن زمان، وی ثابت کرد که با خالق خود از بسیاری جهات از جمله از نظر میزان قدرت فوق العاده ای که در اختیار دارد برابر است. او توانست در جنگی برابر با گالاکتوس شرکت کند پس مشخصا قدرت بسیار بیشتری از هالک دارد.

کمپانی مارول

اودین

اودین نیز شخصیت مارول است که به دلیل قدرتش شهرت دارد.  برای اینکه مشخص شود چقدر اودین از هالک قوی تر است، این واقعیت های کاملاً واضح را در نظر بگیرید: هالک به طور منظم با ثور در نزاع های بدنی مستقیم هم رزم بوده است، و پدر ثور از هر لحاظی که فکر کنید از فرزندانش قدرتمندتر است. اودین یک خدا است، موجودی که بر پایگاه خدایان حکمرانی می کند، و می تواند به راحتی مانند عروسک پارچه ای هالک را از بین ببرد. اودین علاوه بر داشتن دسته ای از قدرت های باطنی، از نظر قدرت جسمی اش توانسته حتی گالاکتوس را شکست دهد، و با یک ضربه ی سر او Devourer of Worlds بیهوش شد. او کوهها را با ضربه ی شمشیرش نصف می کند. او موجوداتی مانند ثور که پسرش است و سیلور سرفر را به راحتی شکست می دهد. و مبارزه او با خدای همسایه کهکشانها را لرزاند – و حتی برخی   از ستاره ها را نابود کرد.

منبع: screenrant.com

محصولات مرتبط

۲ پاسخ
  1. ali
    ali گفته:

    هالک با یک مشت گلاکتوس رو شکست داد
    نصف شخصیت های مارول رو کشت بعد اومدی الکی میگی که هالک قدرتمند ترین قهرمانان مارول نیست

    پاسخ
    • عرفان
      عرفان گفته:

      هست ولی گالاکتوس بدون تلاش هم می تونه هالک رو شکست بده مثلا
      منگاگ
      گور
      سورتور
      لوکی
      اودین
      زئوس
      دورمامو
      گور
      زمستان سیاه
      اپوکالیپس
      دکتر دووم و… از هالک قوی ترن

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *