کت کویرو سریال She Hulk را کارگردانی می‌کند

چهارشنبه 26 شهریور , 1399

مارول استودیو در حال مذاکره با کت کویرو برای کارگردانی سریال She Hulk است. این سریال قرار است برای دیزنی پلاس تولید شود.

کارگردان سریال she hulk

در ماه شهریور و نمایشگاه D23 گذشته بود که مارول استودیو ساخت سریال She Hulk را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام کرد. پس از آن در آبان گذشته جسیکا گائو، نویسنده مطرح و مشهوری که از نویسندگان کارتون معروف Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را برعهده داشت و برای آن جایزه نیز دریافت کرده بود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه این سریال را برعهده گرفت.

خرید اکشن فیگور هالک

حال به نظر می‌رسد یک کارگردان نیز برای این مجموعه انتخاب شده است. کت کویرو در حال مذاکره و بستن قرارداد با مارول استودیو برای کارگردانی سریال she hulk است.

کویرو قرار است کارگردانی قسمت پایلوت و آزمایشی این فیلم را برعهده داشته باشد و علاوه بر حضور به عنوان کارگردان، قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این مجموعه حضور داشته باشد.

جنیفر والترز ملقب به شی هالک که در حقیقت دخترعمه‌ی بروس بنر است، توسط استن لی و جان بوشما خلق و برای اولین بار در فوریه ۱۹۸۰ و در شماه اول Savage She-Hulk معرفی شد. داستان شی هالک از این قرار است که در یک حادثه تیراندازی او خون زیادی از دست می‌دهد و به دلیل انطباق خونی با بروس بنر، او مجبور می‌شود به جنیفر خون بدهد و از آنجا او به شی هالک تبدیل می‌شود. شی هالک بر خلاف هالک توانایی کنترل خشم را دارد و از هوش و ذکاوت جنیفر برخوردار است.

هنوز بازیگری برای شی هالک انتخاب نشده است و همچنین هنوز تاریخ انتشاری نیز برای آن تعیین نشده است.

کت کویرو اخیرا فیلم Marry Me را با بازی جنیفر لوپز و اوون ویلسون کارگردانی کرده است که این فیلم قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به کاگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون dead to me ، it’s always sunny in Philadelphia اشاره کرد.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *