دیگر اعضای واچمن هم در سری کتاب کمیک Rorschach حضور خواهند داشت

سه‌شنبه 25 شهریور , 1399

تیم خلاق کتاب کمیک Rorschach به سوال لیندلوف در رابطه با اینکه آیا شخصیت‌های دیگر دنیای واچمن در این کتاب حضور دارند یا خیر پاسخ داد.

اعضای واچمن در Rorschach

مدتی پیش دیمن لیندلوف که شورانر سریال Wahtchmen از شبکه HBO بود، در رویداد DC FanDome سوالی را خطاب به خالقان Rorschach مطرح کرد. سوال لیندلوف این بود که آیا شخصیت‌های کلاسیک دنیای واچمن در این کتاب حضور خواهند داشت یا خیر. هنرمندان این کتاب نیز اعلام کردند که این شخصیت‌ها در آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.

جهت خرید کتاب کمیک اینجا کلیک کنید

تام کینگ نیز گفته است که شخصیت‌های Watchmen قرار است در ۱۲ قسمت کتاب کمیک Rorschach حضور داشته باشند. همچنین او در ادامه گفته است که من این شخصیت‌ها را در کتاب دیده‌ام و خورخه فورنس آن‌ها را کشیده‌ است.

البته هنوز مشخص نشده است که کدام شخصیت‌ها قرار است در این مجموعه حضور داشته باشند اما در طی دو پنلی ک مربوط به خورخه فورنس بود شخصیت‌های واچمن در ویدیویی که پخش شد، قابل مشاهده بودند. در اولین پنل ما شاهد دکتتر منهتن، نایت اول، سیلک اسپکتر، آزیمندیس و کمدین بودیم که در کنار رورشاک حضور داشتند.

پنل دیگر هم شامل یک کلوز آپ از دکتر منهتن بود. اینطور که به نظر می‌رسد این شخصیت‌ها از لحاظ ظاهری همان شکل و شمایلی را دارند که در مجموعه اصلی Watchmen داشتند.

حضور این شخصیت‌ها و موضوعات نشان می‌دهد که داستان در بازه سال ۱۹۸۵ جریان دارد، دقیقا در همان زمانی که داستان اصلی نیز در آن جریان داشت. از آنجایی که داستان مجموعه کینگ و فورنس در دنیای امروز در جریان است، احتمالا این سکانس‌ها و شخصیت‌ها به صورت فلش بکی نشان داده شود. مگر اینکه دکتر منهتن از یک سری راه خاص برای سفر در زمان استفاده کرده باشد. در مجموعه اصلی رورشاک توسط دکتر منهتن به قتل رسید. حالا اینکه این رورشاک و شخصیتی که در داستان است همان نسخه اصلی است یا یک نسخه جدید ساخته شده هنوز مشخص نیست و باید برای دیدن آن صبر کرد.

قسمت ۱ سری کتاب کمیک Rorschach در تاریخ ۱۳ اکتبر ( ۲۲ مهر) توسط شرکت دی سی کامیکس عرضه خواهد شد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *