پوستر جدید فیلم The Batman نمای بهتری از شوالیه تاریکی را ارائه می‌دهد

دوشنبه 24 شهریور , 1399

به تازگی پوستر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است که در آن می‌توانیم رابرت پتینسون را از نمایی دیگر و البته واضح‌تر در لباس شوالیه تاریکی ببینیم.

در حاشیه رویداد DC FanDome بود که اولین تریلر، لوگو و آرت ورک از فیلم جدید بتمن منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. در این تریلر شاهد شخصیت‌های متفاوتی بودیم و یکی از آن‌ها کالین فارل در نقش پنگوئن بود.

با این حال مدتی پیش تست کرونا رابرت پتینسون بازیگر نقش بتمن در فیلم The Batman مثبت شد و فعلا روند فیلمبرداری و تولید آن برای حداقل دو هفته به تعویق افتاد. حال در تازه‌ترین اخبار منتشر شده تصویر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است.

در تصویر و پوستر تازه منتشر شده از فیلم the batman شاهد بتمن در حالتی نیم رخ هستیم. پس زمینه و تم این پوستر نیز مانند تصاویر قبلی قرمز است. در این پوستر می‌توانیم بهتر شاهد لباس و شخصیت بتمن باشیم. به گفته سازندگان، در این فیلم حداقل در ابتدا شخصا لباس خودش و بتموبیل را طراحی و ساخته است.

شما در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده را مشاهده کنید.

پوستر جدید فیلم the batman

به نظر می‌رسد این هفته و یا نهایتا هفته آینده روند فیلمبرداری بتمن مجددا آغاز شود و امیدوار هستیم که در تاریخ اکران این فیلم تعویقی نیفتد زیرا این فیلم به اندازه کافی به خاطر شیوع ویروس کرونا تاخیر خورده است.

فیلم the batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. همچنین وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمانه قسمت جدید فیلم بتمن نیز بر عهده مت ریوز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: سریال جدید گاتهام یک پیش درآمد برای فیلم The Batman است

منبع: flickeringmyth

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *