آمازون در حال ساخت اسپین آف سریال The Boys

آمازون در حال ساخت اسپین آف سریال The Boys

اسپین آف سریال “The Boys” توسط شبکه آمازون در دست ساخت است، اما کرگ روزنبرگ دیگر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در ساخت این مجموعه مشارکت نخواهد داشت.  روزنبرگ این پروژه را به دلیل اختلافات خلاقانه با استودیو آمازون و استودیو تلویزیونی سونی پیکچرز ترک کرد و حالا به جای او میشل فازکاس و تارا باترز که قبلاً در ساخت سریال “مامور کارتر”  با یکدیگر همکاری داشتند، هدایت این پروژه را بر عهده خواهند داشت. اولین جزئیات نیز از بازیگران این سریال نیز مشخص شد و طبق گزارش منتشر شده جاز سینکلر، لیز برادوی، شین پل مک گی، ایمی کاره‌رو، رینا هاردستی و مدی فیلیپس در نقش ابرقهرمانان جوان این مجموعه ظاهر خواهند شد.

 

آمازون در حال ساخت اسپین آف سریال  The Boys

اریک کریپک شورانر سریال “The Boys” در مصاحبه با سایت هالیوود ریپورتر گفت:

همانطور که مجموعه “مورک و میندی” اسپین آف سریال “روزهای خوش” است؛ – نکته‌ای بسیار جالب و واقعی – اسپین آف ما نیز در جهان سینمایی وات رخ خواهد داد، اما سبک و برداشت خاص خود را خواهد داشت. این سریال برداشت ما از یک نمایش دانشگاهی با مجموعه‌ای از سوپ‌های (ابرقهرمان) جوان جذاب، پیچیده و گاه مرگبار است. میشل و تارا نابغه‌های سرسخت هستند، ما خوشحالیم که آنها این مجموعه را هدایت می کنند و از سونی و آمازون برای دادن این فرصت به ما سپاسگزاریم. ما عاشق این سریال هستیم و بی‌صبرانه منتظر دیدن آن هستیم.

فازکاس و باترز در کنار کریپک، ست روگن، ایوان گلدبرگ، جیمز ویور از استودیو پوینت گری پیکچرز و نیل اچ موریتز و پیون شتی از استودیو اوریجنال فیلمز تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده خواهند داشت. استودیو آمازون و استودیو تلویزیونی سونی پیکچرز نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه در ساخت آن مشارکت دارند. داستان اسپین آف سریال “The Boys” در دانشکده آمریکایی ابرقهرمانان جوان که کمپانی جهانی وات ریاست آن را بر عهده دارد رخ می‌دهد همانند سریال “The Boys” این اسپین آف نیز برای گروه سنی بزرگسال  در حال ساخت است.

منبع: ددلاین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *