اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دیزنی حضور دارد

اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دیزنی حضور دارد

به نظر می‌رسد که دیزنی و اسکارلت جوهانسون مشکلات خود را برطرف کرده و این بازیگر در فیلم جدید تایکا وایتیتی (Taika Waititi) حضور خواهد داشت. بنابر گزارش سایت Giantfreakinrobot، تایکا وایتیتی برای کارگردانی فیلم Tower of Terror با دیزنی به توافق رسیده است. به نظر می‌رسد که این توافق تقریبا یک سال پیش صورت گرفته ولی به خاطر شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی خبری در این باره منتشر نشده بود. به نظر می‌رسد این فیلم روشی است که دیزنی برای جبران ضرر اسکارلت جوهانسون انتخاب کرده است.

بنابر گزارش Puck News، آلن برگمن (Alan Bergman)، مدیرعامل دیزنی، می‌دانست که اگر می‌خواهد بخشی از پاداش‌های باکس آفیس از دست رفته‌ جوهانسون را به او بپردازد، باید این کار را با استفاده یک فیلم دیگر از دیزنی انجام دهد. دیزنی همچنین از عملکرد جوهانسون در نقش بلک ویدو در دنیای سینمایی مارول رضایت داشت و به همین خاطر همکاری دوباره آن‌ها ممکن شده است. باید به این اشاره کنیم که جوهانسون و وایتیتی سابقه همکاری با هم در فیلم Jojo Rabbit را نیز دارند.

جاش کولی (Josh Cooley)، کارگردان Toy Story 4 و فیلم‌نامه نویس Inside Out، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه Tower of Terror را برعهده دارد. اسکارلت جوهانسون و جاناتان لیا (Jonathan Lia) از طریق کمپانی These Pictures production تهیه کنندگان فیلم Tower of Terror خواهند بود. با به این اشاره کنیم که در سال ۱۹۹۴ سریالی از Tower of Terror با بازی کریستن دانست (Kirsten Dunst) ساخته شده بود. دیزنی سعی داشت این فیلم را در سال ۲۰۱۵ با نویسندگی جان آگوست (John August) و تهیه کنندگی جیم ویتاکر (Jim Whitaker) بسازد، اما مجبور شد پروژه را کنسل کند.

به نظر می‌رسد که دیزنی به توانایی‌های تایکا وایتیتی اعتقاد زیادی دارد. این کارگردان با ساخت فیلم Thor: Ragnarok در سال ۲۰۱۷ توانست جان دوباره به این شخصیت و فرانچایز دهد. او در حال حاضر روی Thor: Love and Thunder نیز کار می‌کند که فیلم‌برداری آن چندیش پیش به پایان رسید. فیلم Thor: Love & Thunder در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ یا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اکران خواهد شد. دیزنی همچنین وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم جدیدی از جنگ ستارگان را نیز برعهده وایتیتی قرار داده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *