اضافه شدن جیمی لاوسون به جمع بازیگران فیلم بتمن

پنج‌شنبه 23 آبان , 1398

بنابر آخرین اخبار رسیده از دنیای سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به مجموعه بازیگران فیلم بتمن The Batman اضافه شده است. کولایدر خبری مبنی بر اضافه شدن بازیگر تازه کار جیمی لاوسون به عنوان جدیدترین بازیگر برای ایفای یک نقش مهم کلیدی در فیلم بتمن را رسانه ای کرده است. با این وجود خبری از شخصیت و نقش دقیق او در این فیلم در دسترس نیست.

پیش از این حضور بازیگرانی چون رابرت پتینسون در نقش بتمن (بروس وین)، جفری رایت در نقش کمیسر، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) و جیمز گوردون در این فیلم از مجموعه فیلم های دی سی DC اعلام و تایید شده بود.

به علاوه گفته می شود شرکت برادران وارنر کماکان در حال مذاکره با اندی سرکیس بازیگر نقش آلفرد پنی ورث (خدمتگذار با وفای بروس وین) و کالین فارل بازیگر نقش پنگوئن (که بنا به برخی گفته ها قرار است شخصیت منفی اصلی داستان باشد) هستند.

جیمی لاوسون

جیمی لاوسون تازه کار حرفه بازیگری را از نمایش های مدرسه و بازی در نقش اصلی نمایش هایی چون Romeo and Juliet (رومئو و ژولیت) و Hamlet (هملت) آغاز کرده است و در واقع فیلم بتمن The Batman اولین تجربه بازیگری او است. با این حال گمانه زنی ها حول احتمال بازی او در نقش باربارا گوردون می باشد.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن بر عهده مت ریوز کارگردان آثاری چون فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، فیلم Let Me In (بگذار وارد شوم) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) می باشد.

فیلم بتمن The Batman برای نمایش در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده است. همچنین مراحل تولید و فیلم برداری این فیلم قرار است از دی یا بهمن ماه امسال ژانویه ۲۰۲۰ در بریتانیا آغاز شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *