اولین تریلر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان

اولین تریلر فیلم “سولو” از سری اسپین اف های فرانچایز جنگ ستارگان منتشر شد. بالاخره بعد از مدتها انتظار طرفداران میتوانند اولین تریلر رسمی فیلم را تماشا کنند. تقریبا سال پیش بود که لوکاس فیلم و دیزنی خبر ساخت دومین اسپین آف از سری داستانهای جنگ ستارگان را دادند. سپس اعلام کردند ، محوریت اصلی فیلم بر روی شخصیت محبوب هان سولو خواهد بود. اما تا مدتها خبری از اعلام اسامی بازیگران ، تریلر یا حتی تصویری از فیلم منتشر نشد. تنها اطلاعاتی که طرفداران جنگ ستارگان از فیلم سولو داشتند ،حضور آلدن النرایش در نقش هان سولو بود. که البته زیاد هم به مذاق طرفداران خوش نیامد. البته خیلی هم نمیتوان به آنها خرده گرفت. به هر حال هریسون فورد خاطراتی را در ذهن طرفداران جنگ ستارگان به جا گذاشته که شاید دیدن شخص دیگری به غیر از فورد در نقش هان سولو باور پذیر نباشد.

اما سوالی که برای طرفداران پیش آمده بود این بود که چرا با وجود نزدیک شدن به زمان اکران فیلم ، هنوز تریلری از فیلم پخش نشده است. حتی این شبهه پیش آمده بود که آیا واقعا سولو در بهار امسال اکران میشود یا خیر. لوکاس فیلم در این باره توضیحات مختصری ارائه داد. که دلیل عرضه نشدن تریلر از فیلم سولو را سیاست های بازاریابی دیزنی عنوان کرد. درواقع  اکران فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای در پایان سال قبل دلیل اصلی آن بوده. دیزنی نمیخواسته معرفی جزئیات فیلم سولو بر روی فروش فیلم آخرین جدای تاثیر بگذارد. البته “ران هاوارد” در اکانت توییتر و اینستاگرام خود ، برخی اطلاعات فیلم را با طرفداران به اشتراک میگذاشت.ولی اطلاعات اندکی که تقریبا همه مطمئن بودند در فیلم اتفاق خواهد افتاد نه چیز بیشتر.

هرچند هاوارد اعلام کرده به اشتراک گذاری اطلاعات تا عرضه خود فیلم ادامه خواهد داشت. و حالا که تریلر فیلم پخش شده او هم با خیال راحت تری میتواند برخی موارد را با طرفداران در میان بگذارد. از دیگر بازیگران فیلم سولو میتوان به این افراد اشاره کرد. امیلی کلارک در نقش کیرا و دونالد گلاور در نقش لاندو کلاریسین حضور خواهند داشت. همچنین وودی هارلستن ، پاول بتانی و احتمالا تاندی نیوتون از دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. تریلر فیلم ملینیوم فالکون افسانه ای ، چوباکا ، لاندو و بسیاری از المنت های خاطر انگیز دنیای جنگ ستارگان را نشان داد. اما هنوز هم به طور دقیق خط داستانی آن برای طرفداران مشخص نیست. البته با توجه به سیاست های دیزنی در رابطه با فرانچایز جنگ ستارگان چیز عجیبی نیست.

“فیلم سولو : داستانی از جنگ ستارگان” قرار است ۲۵ می ۲۰۱۸ اکران شود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *