بازیگر فیلم Transformers 7 به سریال Ironheart پیوست

بازیگر فیلم Transformers 7 به سریال Ironheart پیوست

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر سریال Ironheart مشخص شده است. هالیوودریپورتر تایید کرد که آنتونی راموس، بازیگر فیلم In the Heights پس از توافق با دیزنی و مارول استودیو قرار است در سریال جدید دنیای سینمایی مارول نقش‌آفرینی کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش راموس در این سریال در دسترس نیست. دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت را در سریال Ironheart بر عهده دارد. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد.

ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد. ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد.

 

بازیگر فیلم Transformers 7 به سریال Ironheart پیوست

 

سریال Moon Knight، سریال بعدی دنیای سینمایی مارول است که پخش هفتگی سریال شوالیه ماه از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. آنتونی راموس این روزها بیشتر برای بازی در فیلم In the Heights شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم Transformers: Rise of the Beasts بازی کرده است که این فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. فیلم Distant کار بعدی او در سال ۲۰۲۲ است و او به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Bad Guys نیز حضور دارد.

از دیگر آثار راموس می‌توان به سریال Will & Grace، فیلم A Star Is Born، فیلم Godzilla: King of the Monsters، انیمیشن Trolls World Tour، تئاتر موزیکال Hamilton، فیلم Honest Thief، سریال In Treatment و دو قسمت از سریال Blindspotting اشاره کرد. در حال حاضر مراحل استخدام بازیگران سریال Ironheart آغاز شده است و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری سریال در طول سال ۲۰۲۲ آغاز شود و شاهد پخش سریال آیرون‌هارت در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *