بازی انتقام جویان شرکت مارول کارکتر جدیدی را معرفی کرده است

دوشنبه 19 خرداد , 1399

بازی انتقام جویان شرکت مارول که توسط Crystal Dynamics و با همکاری Eidos-Montréal و NIXXES ساخته شده است، هنوز قرار است این پاییز منتشر شود و ما به آرامی چیزهای جدیدی درباره این بازی می فهمیم. عنوان اکشن-ماجراجویی قدرتمندترین قهرمانان زمین، بیشتر اعضای تیمی که در فیلمهای اخیر MCU و همچنین خانم Marvel می شناسید را برای مبارزه با تهدیدی جدید برای این سیاره، یعنی سازمان تروریستی مخرب موسوم به AIM و ارتش روباتی آن دور هم جمع کرده است.

در حالیکه ناشر Square Enix در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری درباره این بازی فاش می کند، این شرکت از یک قهرمان جدید قابل پخش در این بازی رونمایی کرده است که نمایانگر تأکید بر انتقام جویان مارول بر دسترسی است. Cherry Thompson، یک متخصص دستیابی، برای گرفتن شخصیت جدید به نام Cerise، یک موجود غیرانسانی که نقش حمایتی در داستان خواهد داشت، از صندلی چرخدار استفاده کرد. “Cerise” به فرانسه هم معنا با “Cherry” یا آلبالواست.

اطلاعات بیشتر درباره ی بازی Avengers

مگان ماری، مدیر ارشد احتماعی و مدیر رسانه های اجتماعی تیم، در یک پست وبلاگ توضیح داد: “هدف ما عادی سازی نمایندگی در دنیای بازی های ما است. “ما صحنه هایی در بازی مانند A-Day داریم که اساساً یک کنوانسیون از کتاب های طنز است. داشتن نمایندگی در جمع افرادی که همه در آنجا هستند و اشتیاق به تنبدیل شدن به ابرقهرمانان را دارند، برای ما مهم است.”

جالب اینجاست که در حال حاضر یک شخصیت در دنیای Marvel به نام Cerise وجود دارد. وی که در سال ۱۹۹۲ در صفحات Excalibur معرفی شده است، یک جنگجو است که به عضویت گروه Excalibur درآمده است و تا به امروز نایت کرالر بوده است. تا آنجا که می دانیم Cerise بازی هیچ ارتباطی با شخصیت کمیک ها ندارد.

این واقعیت که در بازی انتقام جویان مارول، Cerise یک غیرانسان است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. Avengers در مارول اعضای زیادی از غیرانسان ها دارند. نه تنها هلی کوپتر آن ها توسط یک Terrigen تأمین می شود بلکه خانم Marvel خودش یک شخصیت ضد انسانی است. به نظر می رسد این بازی تلاش دیگری است که توسط مارول انجام شده است تا افراد غیر انسانی را به هم مربوط کند.

شخصیت بازی انتفام جویان

به وجود آوردن شخصیت کمالاخان به عنوان خانم جدید مارول بهترین تغییری است که مارول ایجاد کرد و وقتی Fox صاحب حق فیلم جهش یافته ها بود، این شرکت تلاش کرد اعضای X-Men را جایگزین Inhumans ها کند،. کمالا به دلیل قرار گرفتن در معرض Terrigen قدرت تغییر اندازه خود را بدست آورد، اما پیوندهای او با دارایی غیرانسانی به اندازه کافی سست است که باعث نمی شود او را محدود به داستانهای مربوط به آن جناح کند. او بیشتر از بلک بلت و مدوسا با Spider-Man و Falcon وقت می گذراند. او حتی در داستان های کمیک بوک های انتقام جویان نیز حضور دارد. این امید وجود دارد که شخصیت جدید بازی آنتقام جویان بتواند تاثیر بیشتری بر گروه غیرانسانی داشته باشد و داستان های آن ها را غنی تر کند.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *