برگزاری پنل اختصاصی مارول استودیو در کامیک کان رسما تایید شد!

وب سایت کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که پنل مارول استودیو در نمایشگاه امسال برگزار می‌شود و اطلاعات و زمان برگزاری این پنل متعاقبا اعلام خواهد شد.

اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر حضور مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن‌دیگو ۲۰۱۹ منتشر شد اما این خبر قطعیت چندانی نداشت. اما طبق اخبار منتشر شده توسط وب‌ سایت Comic-Con حضور مارول استودیو دیگر قطعی شده است و این پنل در ۲۰ جولای (مصادف با ۳۰ تیر ساعت ۴:۴۵ دقیقه بامداد به وقت تهران) به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می‌شود. در این پنل کوین فایگی (رییس و تهیه کننده مارول استودیو) را خواهیم دید و افراد دیگری که قرار است حضورشان حضار را سورپرایز کند!

مارول استودیو

(به همین دلیل لیست نامی از این اشخاص منتشر نشده است.) طی پنل هم نگاهی به دنیای سینمایی رو به پیشرفت مارول خواهید داشت. البته اینکه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در این پنل معرفی شود هنوز مورد تایید قرار نگرفته ولی اینکه مارول استودیو در نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارد باعث شده که همه انتظار داشته باشند که لااقل بخشی از فیلم‌های فاز چهارم معرفی شوند یا برخی از بازیگران آن‌ها معرفی شوند؛ فیلم‌هایی چون Black Widow و فیلم The Eternals. همچنین انتظار می‌رود که در مورد ساخت و تاریخ اکران فیلم‌هایی مثل Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، Shang-Chi، Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲)، دنباله فیلم Captain Marvel  وهمچنین دنباله فیلم Black Panther هم صحبت‌هایی بشود.

اطلاعات دیگری از این پنل در کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ در دسترس نیست اما حالا که می‌دانیم کمپانی‌هایی مثل برادران وانر در این نمایشگاه حضور ندارند پس حتما سورپرایزهای ویژه‌ای از سمت مارول برای همه طرفداران این دنیای هیجان‌انگیز تدارک دیده خواهد شد.

منبع: Comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *