بیانیه سونی نسبت به خروج اسپایدرمن از دنیای مارول

اخیرا خبرهایی در مورد اینکه مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز در مورد مسائل مختلف به بن‌بست خورده منتشر شده است. خبرهایی که نشان می‌دهد این دو شرکت باید همکاری‌شان را قطع کنند و بی‌خیال مجموعه فیلم اسپایدرمن (Spider-Man) از مارول استودیو و تیم کوین فایگی بشوند. منابع زیادی می‌گویند که مذاکرات این دو کمپانی از سر گرفته شده، برخی منابع هم خبر از پایان همکاری می‌دهند. خلاصه که هر کسی برای خودش چیزی می‌گوید!

حالا هالیوود ریپورتر خبری منتشر کرده که طی آن بیانیه‌ای از سونی پیکچرز را می‌بینیم. در این بیانیه گفته شده که اکثر اطلاعاتی که منتشر شده غلط است و دیزنی با تصیم خودش خواسته راهش را از سونی پیکچرز جدا کند. در این بیانیه گفته شده:

اسپایدرمن

بخش زیادی از اخباری که امروز در مورد مرد عنکبوتی منتشر شده و بحث‌هایی که در مورد حضور کوین فایگی در مجموعه منتشر شده برداشت اشتباه منابع خبری است و گمراه کننده می‌باشد. ما ناامید شدیم، اما در هر حال به تصمیم دیزنی برای شرکت نکردن در ساخت اسپایدرمن و عدم حضورش به‌عنوان تهیه کننده در قسمت بعدی این فیلم احترام می‌گذاریم.

سونی در ادامه توضیح داده است که کوین فایگی و مارول استودیو احتمالا بیش از حد روی IP تمرکز کرده‌اند، IPی که متعلق به آن‌ها نبوده است. در ادامه بیانیه سونی پیکچرز می‌خوانیم:

ما امیدوار هستیم که احتمال قطع همکاری در آینده تغییر کند، اما درک کنید که بسیاری از مسئولیت‌های جدیدی که دیزنی به کوین فایگی سپرده است باعث نمی‌شود تا به او اجازه دهد که روی IP کار کنند که او در اختیارش ندارد. کوین فردی فوق العاده است و ما از کمک و راهنمایی‌های او بسیار ممنون هستیم. ما خوشحال هستیم که مسیری که او در اختیار ما قرار داده، ادامه می‌دهیم.

طبق برخی گزارش‌ها تام راتمن (رییس سونی پیکچرز) و آلن هورن (از مدیران کمپانی دیزنی) سر مباحث مالی با هم به مشکل برخورده‌اند و همین علت عدم توافق‌شان برای همکاری بوده است. البته در بیانیه سونی هیچ اشاره‌ای به این نکته نشده است. تا قبل از این هم ددلاین گزارشی مبنی بر تصمیم سونی پیکچرز برای ساخت دو قسمت دیگر از فیلم Spider-Man داده بود و قرار بود تام هالند مجددا در نقش پیتر پارکر (همان مرد عنکبوتی) ظاهر شود. همچنین جان واتس هم قرار بود کارگردانی این دو قسمت را بر عهده بگیرد. حالا باید دید کدام یک از این دو غول صنعت فیلم‌سازی از مواضع خودشان عقب‌نشینی می‌کنند و آیا اسپایدرمن واقعا از دنیای سینمایی مارول جدا می‌شود؟

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *