تاخیر در اکران فیلم John Wick 4

تاخیر در اکران فیلم John Wick 4

استودیو Lionsgate شب گذشته اعلام کرد که جان ویک ۴ (John Wick 4) حدود یک سال دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت اکران خواهد شد و تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. استودیو این خبر ناراحت‌کننده را با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه اعلام کرد که در واقع اولین ویدئوی کوتاهی است که از قسمت چهارم می‌بینیم. پیش از این قرار بود فیلم John Wick 4 در می سال ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) به سینماها برود، اما اکنون تاریخ اکران جدید آن ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) است، تقریبا دو سال دیرتر از تاریخ اولیه اکران آن که قرار بود در ماه می سال ۲۰۲۱ اکران شود.

قسمت چهارم از فرانچایز محبوب و اکشن کیانو ریوز در ابتدا قرار بود در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اکران شود، اما شیوع کرونا در نهایت منجر شد تا اکثر فیلم‌های سینمایی تاخیر بخورند و John Wick 4 نیز از این قاعده مستثنی نبود. با اینکه سازندگان به طور رسمی اعلام نکردند که آیا تاخیر جدید فیلم ربطی به بیماری همه‌گیر دارد یا خیر، اما احتمال آن بسیار زیاد است.

 

تاخیر در اکران فیلم John Wick 4

 

تیزر جدید جان ویک ۴ اطلاعات و جزئیات زیادی ندارد. کیانو ریوزی در کار نیست، بلکه اپراتورها را می‌بینیم که خبر جدیدی به دستشان می‌رسد. آن هم چیزی نیست جز تاریخ اکران جدید در مارس ۲۰۲۳ که بر روی تخته سیاه می‌نویسند و در کامپیوتری قدیم آن را ثبت می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها، قسمت چهارم جان ویک، Hagakure (هاگاکوره) نام دارد که به «پنهان شده میان برگ‌ها» یا «برگ‌های پنهان» ترجمه می‌شود و به کتاب راهنمایی عملی و روحانی برای یک جنگجو، نوشته سامورایی یاماموتو تسونه‌تومو اشاره دارد. یاماموتو حامی دایمیو «نابه‌شیما میتسوشیگه»، یک شخصیت برجسته و قدرتمند در اوایل دوره ادو در بخش‌هایی از ژاپن بوده و کتاب بر اساس گفتگوها و بحث‌های بین این دو نفر در اوایل دهه ۱۷۰۰ نوشته شده است.

در آخرین خبرها از جان ویک ۴، خرداد ماه اعلام شده بود که هیرویوکی سانادا بازیگر نقش اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat‌ و هم‌بازی کیانو ریوز در فیلم ۴۷ Ronin به تیم بازیگران قسمت چهارم پیوسته است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *