تغییرات فیلم‌های جنگ ستارگان پس از Star Wars: The Rise of Skywalker از زبان رییس لوکاس فیلم

شنبه 30 آذر , 1398

از نظر رییس لوکاس فیلم (Lucasfilm ) کاتلین کندی، فیلم های جنگ ستارگان بعد از Star Wars: The Rise of Skywalker ساختاری متفاوت پیدا خواهند کرد.

همانطور که می‌دانید بالاخره جدیدترین قسمت از فیلم های جنگ ستارگان اکران شد. فیلمی که یک پایان حماسی برای اسکای واکر است. حالا مدیران لوکاس فیلم از اینکه می‌خواهند در فیلم های بعدی Star Wars از روش سنتی‌شان برای روایت کردن داستان فیلم فاصله بگیرند می‌گویند.

طی مصاحبه‌ای که کاتلین کندی رییس لوکاس فیلم با لس آنجلس تایمز درباره فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر (Star Wars: The Rise of Skywalker) داشته است از تغییرات آینده این فیلم ها صحبت شده و کاتلین کندی گفته:

ما در این ۵،۶ سال اخیر روی داستان خانواده‌ی اسکای‌واکر تمرکز کرده بودیم و به دنبال ارائه‌ی پایانی مناسب برای این قصه بودیم. ولی حالا زمان آن رسیده که به ‌سراغ مواردی کاملاً جدید و متفاوت برویم.

رییس لوکاس

اینطور که به نظر می‌رسد به زودی اطلاعات بیشتری از نقطه نظرات لوکاس فیلم در این زمینه منتشر خواهد شد. البته لوکاس فیلم قبلا هم در این زمینه صحبت‌هایی کرده بود. بنابراین طی هفته‌های آینده احتمال اینکه سخن‌های بیشتری از آینده فیلم های جنگ ستارگان به گوش‌مان برسد بیشتر است. کندی گفته است:

این رویکرد به ما امکان می‌دهد قصه‌ها را به شکلی جدید بگوییم و محدودیت‌های رویکرد پیشین برای روایت داستان های جنگ ستارگان را دور بزنیم. (رویکرد پیشین یک ساختار سه پرده‌ای بود که درش داستان به سه قسمت آغاز، اوج اتفاقات و پایان تقسیم می‌شد.)

در این حالت دیگر مشکلاتی چون محدود بودن در روایت داستان از طریق چند قسمت از قبل تعیین شده نداریم و می‌توانیم ماجراهای مختلفی را با داستان‌های متنوع دنبال کنیم.

او اضافه کرده:

حالا می‌بینید که ما گزینه‌های خیلی زیادی برای دنبال کردن در دنیای جنگ ستارگان داریم و راه‌های مختلفی برای ادامه داستان وجود دارد. مثلا اینکه به گذشته برگردیم یا به آینده برویم؟ در همین کهکشان باقی بمانیم یا به کهکشان‌های دیگر هم سر بزنیم؟ دنیای جنگ ستارگان یک دنیای بی‌نهایت است و این رویکرد جدید به ما امکانات بی‌نظیری می‌دهد که البته درکنار مزیت‌هایش سختی‌هایی هم دارد.

ولی اینطور که پیداست شخصیت‌های سه گانه ی جنگ ستارگان هم قرار نیست برای همیشه فراموش بشوند و چه بسا در پروژه‌های آینده آن‌ها را به شکل‌های مختلف ببینیم.

فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر به کارگردانی جی جی آبرامز توسط والت دیزنی به تازگی اکران شده است. در این فیلم بازیگرانی چون دیزی ریدلی، اسکار آیزاک، جان بویگا، مارک همیل و آدام درایور حضور داشته‌اند تا یک اثر درخشان بسازند ولی اینطور که نقدهای منتشر شده نشان می‌دهد گویا این فیلم آنطور که باید در پایان دادن به حماسه‌ی اسکای‌واکر موفق نبودهاست. از آن سوی دیگر سریال The Mandalorian به میزان قابل توجهی توانسته نظر مثبت مخاطبانش را جلب کند و روز به روز به تعداد طرفدارانش اضافه می‌شود که همین خودش برای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان جالب توجه است.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *