تصویر جدید از مجموعه Thor تغییرات میولنیر را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه 6 شهریور , 1399

در تصویری جدید که از قسمت ۶ سری کتاب کمیک Thor منتشر شده، شاهد تغییرات گسترده‌ای در میولنیر هستیم و می‌بینیم که به دست خطرناک‌ترین شرور دنیای مارول افتاده است.

خطر اسپویل: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۶ سری کتاب کمیک Thor را برای شما فاش کند.

.

.

.

در طی قسمت‌های اخیر کتاب کمیک Thor، ما شاهد بودیم که خدای رعد و برق تبدیل به هرالد گالاکتوس شد و به او خدمت می‌کرد. در همین  حین آن‌ها با بلک وینتر روبه‌رو می‌شوند و مشخص شد که در حقیقت هرالد خود بلک وینتر است. در این زمان گالاکتوس، ثور را به عنوان سرباز خود انتخاب می‌کند تا با کمک یکدیگر بتوانند او را شکست دهند. اما همان طور که در قسمت ۶ این مجموعه مشاهده کردیم ثور از چند منظر پیروز شده است اما این خوشحالی و پیروزی خیلی ماندگار نیست.

کمی جلوتر که می‌رویم به این موضوع پی میبریم که چه اتفاقی قرار است برای ثور بیفتد. در ادامه داستان گالاکتوس و ثور در تلاش هستند در مقابل بلک وینتر ایستادگی کنند. اما در یک نقطه زمانی، ثور به ارباب خود پشت می‌کند. ثور در این اقدام، قدرت‌های گالاکتوس را می‌گیرد و این شخصیت را یک بار برای همیشه شکست می‌دهد. بلک وینتر نیز تنها با گرفتن گالاکتوس راضی است و حاضر است بعد از آن، این قلمرو را ترک کند.

تغییرات میولنیر در THOR

اما ثور این اجازه به او نمی‌دهد و سعی می‌کند با باقی مانده گالاکتوس یک بمب بسازد تا برای همیشه بلک وینتر را نابود کند. در همین حین بلک وینتر نیز می‌گوید: (( تو هیچ چیزی برنده نشدی. پایان تو اصلا متوقف نخواهد شد… دلت می‌خواهد بدانی چگونه پایان کار تو خواهد بود و چگونه خواهی مرد؟))

ثور با این موضوع موافقت می‌کند و سپس او چشم انداز آینده خود را می‌بیند و در اینجا ما قادر به دیدن آن نیستیم اما وقتی که از ثور در مورد آن می‌پرسند، ترس از چشمان او می‌بارد.

درست در همین نقطه زمانی است که ما چشم انداز آینده را می‌بینیم. در این چشم انداز قهرمانان زمین مانند ارتشی تحت هدایت تانوس شده‌اند. تانوس در یک دست دستکش سیاه را دارد و در دست دیگر چکش میولنیر را، چکشی که با سنگ‌های بی‌نهایت ادغام شده است و به سلاحی بسیار مرگبار تبدیل شده است.

او این چشم انداز را با صدای بلند توضیح نداد اما تنها گفت: (( من..تاریکی را دیدم و دیگر هیچ چیز نبود))

تغییرات میولنیر در THOR

بیشتر بخوانید: تاریخ آغاز تولید فیلم Thor Love and Thunder مشخص شد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *