توقف تولید یکی از سریال های جدید جنگ ستارگان

دوشنبه 3 خرداد , 1400

سریال Star Wars: Rangers of the New Republic که قرار بود براساس سریال The Mandalorian ساخته شود، اکنون مراحل تولید آن متوقف شده است.

توقف تولید یکی از سریال های جدید جنگ ستارگان

آذر گذشته بود که لوکاس فیلم از ساخت چندین اسپین آف براساس سریال The Mandalorian خبر داد که Star Wars: Rangers of the New Republic یکی از این پروژه‌ها بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یکی از سریال‌های آینده دنیای جنگ ستارگان متوقف شده است. اگرچه بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان بابت ارتقا مقام دیو فیلونی در لوکاس‌فیلم خوشحال هستند، اما طبق گفته ورایتی این ارتقا مقام تابستان سال گذشته رخ داده و لوکاس‌فیلم اخیرا این موضوع را اعلام کرده است.

فیلونی حالا مدیر بخش خلاقیت لوکاس‌فیلم است، اما این تمام اخبار جدید از دنیای Star Wars نیست. ورایتی تایید کرد که هم‌اکنون ساخت سریال Star Wars: Rangers of the New Republic در جریان نیست و متوقف شده است. سریال Rangers of the New Republic درواقع یکی از سه اسپین‌آفی بود که براساس سریال The Mandalorian در دست ساخت است و درواقع قرار بود اتفاقات آن بین سه‌گانه اصلی و جدید دنیای جنگ ستارگان باشد که حالا جمهوری جدید سرکار آمده است.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جینا کارانو، بازیگر نقش کارا دون از سریال The Mandalorian اخراج شده است که گفته می‌شود او قرار بود یکی از نقش‌های اصلی سریال Rangers of the New Republic را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر وضعیت این سریال از دنیای مندلورین مشخص نیست و نمی‌دانیم که درنهایت این سریال ساخته خواهد شد یا لوکاس‌فیلم و دیزنی قرار است تصمیم به لغو کامل آن بگیرند، اما هم‌اکنون مراحل ساخت آن در جریان نیست.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *