تیم پیش تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness همچنان در حال کار!

سه‌شنبه 12 فروردین , 1399

هم اکنون که فیلمبرداری فیلم هایی مثل ماتریکس ۴ (The Matrix 4) و بتمن (Batman) عقب افتاده است تیم پیش تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness – دکتر استرنج در قلمرو بی پایان دیوانگی همچنان دارد به کارش ادامه می‌دهد.

تیم پیش تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با وجود شیوع کرونا همچنان طبق برنامه در حال کار بر روی پروژه است، منتها به شکل دورکاری! این وضعیت کسب و کارهای زیادی را به شکل دورکاری درآورده و استودیوهای فیلمسازی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بیایید ببینیم کرونا چطور روی پروژه ساخت فیلم دکتر استرنج در قلمرو بی پایان دیوانگی تاثیر گذاشته است.

پیش تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با وجود کرونا

فیلمبرداری فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است تابستان امسال شروع شود. بنابراین تیم پیش تولید این فیلم از دنیای سینمایی مارول باید تحت رهبری سم ریمی (کارگردان فیلم) فضا را برای شروع کار در تابستان از همین روزها مهیا کند. همانطور که در اخبار روزهای گذشته هم خواندید شیوع کرونا فیلمبرداری برخی فیلم‌ها را کلا متوقف کرد و اکران بسیاری از فیلم‌ها هم به خاطر بسته بودن سینماها عقب افتاد. بنابراین دورکاری در این شرایط یک گزینه کم ریسک و در عین حال عاقلانه به نظر می‌رسد. البته اگر وظایف قابل انجام شدن به شکل دورکاری باشند!

منابع نزدیک به عوامل این فیلم مارولی گفته‌اند مراحل فیلمبرداری این فیلم که دومین قسمت از سری فیلم های دکتر استرنج است خرداد یا تیر امسال (ماه ژوئن) شروع می‌شود. البته در این شرایط اعضای تیم نمی‌توانند به ساخت و ساز بپردازند یا به مسافرت‌های بین‌المللی بروند. این‌ها مسائلی هستند که کار را سخت می‌کنند، بماند که سر و کله زدن با یک تیم بزرگ و ایجاد هماهنگی خودش خیلی سخت است!

doctor-strange-multiverse-of-madness

تاریخ فیلمبرداری فیلم هایی چون قسمت چهارم فیلم ماتریکس (The Matrix 4)، فیلم بتمن (The Batman)، فیلم اعلان قرمز (Red Notice) و فیلم ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) هم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست کی کار از سر گرفته شود. طبیعتا در این شرایط اکران آن‌ها هم عقب خواهد افتاد و یک سال عجیب غریب پیش روی دنیای سینما قرار خواهد گرفت.

الان تیم پیش تولید Doctor Strange 2 را سم ریمی رهبری می‌کنند که در واقع جانشین اسکات دریکسون است. نویسنده فیلمنامه هم مایکل والدرون است که تهیه‌کننده، شورانر و نویسنده فیلمنامه سریال لاکی (Loki) هم هست. قرار است بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ) و بندیکت وانگ در نقش وانگ ظاهر شوند و ما ببینیم که شخصیت کریستین پالمر با هنرآفرینی ریچل مک آدامز بازگشته است. این فیلم جالب قرار است ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (یعنی ۷ می ۲۰۲۱) اکران شود. شما درباره سیاست تیم پیش تولید فیلم دکتر استرنج چه نظری دارید؟ به نظرتان دنیای سینما تا کی می‌تواند با این روال به کارش ادامه دهد؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *