خالق کامیک‌های Deadpool طراحی جدیدی برای شخصیت Dreadpool منتشر کرد

Dreadpool

در حالی اولین قسمت از کمیک Major X نوشته راب لیفلد(Rob Liefeld)، حدود یک ماه آینده منتشر خواهد شد، راب لیفلد خالق کمیک‌های معروفی مانند Deadpool، Cable ، X-Force و Prophet همچنان طرفداران خود را در انتظار طراحی جدیدش از شخصیت Dreadpool قرار داده است. این هنرمند اما در آخرین اقدام در صفحه اینستاگرام خود برخی از قسمت‌های کامیک جدید Dreadpool را به نمایش گذاشته است و شخصیت Dreadpool را بیشتر به مخاطبان و طرفداران داستان‌های کمیک معرفی می‌کند. او با این کار قصد دارد تا مخاطبان را به پیگیری داستان شخصیت Major X ترغیب کند.

اون در متن پست‌های اینستاگرامی خود در مورد Dreadpool نوشته است: “Dreadpool بیش از یک ابرقهرمان معمولی با سلاح و زره پوش است”، راب لیفلد در ادامه کپشن خود می‌نویسد: “همه چیز در قسمت جدید Major X به زودی از کنترل خارج خواهد شد”. راب لیفلد در پست دوم که جزئیات دقیق‌تری از زره پوش Dreadpool را نشان می‌دهد، نوشته است که Dreadpool تمام کامنت‌های شما را می‌خورد!!!”.

شخصیت جدید آئورا در سری کامیک‌های Major-X معرفی شده است

این رونمایی یک هفته پس از ارائه طراحی‌های شخصیت جدید به نام Aura در قسمت جدید کمیک Major X اتفاق افتاد، Aura  یک شخصیت جهش یافته زن است که از نقاب به عنوان ماسک، زره و سپر استفاده می‌کند.

اعلامیه اصلی Major X نشان می‌دهد که قرار است شخصیت جدیدی معرفی شود که “همه چیز را در جهان X بهم می‌ریزد.” البته به نظر می‌رسد که این رویداد خیلی بیشتر از یک معرفی جدید باشد.

Major-X را بیشتر بشناسید

Major X یک ابرقهرمان کمیک است که از دنیای جایگزین دنیای امروزی می‌آید که در آن جهش‌یافته‌ها و انسان‌ها با یکدیگر و در صلح زندگی می کنند. هنگامی که صلح در این دنیا به خطر می‌افتد و جنگ صورت می‌گیرد، این شخصت کمیک به زمین ۶۱۶ مارول می آید تا دوباره جهان خود را به ثبات و آرامش برساند.

قسمت جالب ماجرا این است که این جهان برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ نشان داده شده است. اما راب لیفلد این جهان را از دوران قدیمی مارول به خوبی می‌شناسد. هم اکنون که کار دوباره به دستان راب لیفلد افتاده است او دوباره این جهان را برای دنیای مارول زنده خواهد کرد.

اولین قسمت از کامیک Major X در تاریخ ۳ آوریل عرضه می‌شود. این کمیک اولین سری از سری کمیک‌های شش قسمتی است که توسط راب لیفلد، ویلیس پرتاسیو و برنت پیپلس منتشر خواهد شد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *