دواین جانسون در یک فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی حضور دارد

دواین جانسون در یک فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی حضور دارد

دواین جانسون یا همان راک که بیشتر برای ایفای نقش در فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود، اخیرا اعلام کرده قرار است در فیلمی حضور داشته باشد که بر اساس یک ویدیو گیم بزرگ ساخته می‌شود. Men’s Journal از وی درباره رابطه‌اش با بازی‌های ویدیویی پرسید و اینکه آیا در آینده برنامه‌هایی برای ساخت فیلم‌ براساس ویدیو گیم‌ها دارد یا خیر. دواین جانسون در خلال این گفت و گو اعلام کرد که طرفدار بزرگ بازی‌های Madden NFL است. وی همچنین گفت که نمی‌تواند اکنون نام بازی که فیلم بر اساس آن ساخته می‌شود، فاش کند اما همین امسال اطلاعاتی از آن منتشر خواهد شد. راک اضافه کرد:

ما می‌خواهیم یکی از بزرگ‌ترین و خفن‌ترین بازی‌ها را به فیلم تبدیل کنیم، بازی که من سال‌هاست آن را تجربه کرده‌ام. خوشحالم که می‌خواهیم آن را به تمامی طرفداران این بازی در سراسر جهان تقدیم کنیم. بدون شک حق مطلب را درباره دوستان گیمر خود به جا می‌آوریم، اما قرار است یک فیلم خیلی عالی بسازیم.

 

 

دواین جانسون در یک فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی حضور دارد

 

دواین جانسون با فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و پیش از این هم در فیلم Doom (سال ۲۰۰۵) حضور داشت که در آن نقش رهبر تیم «سرج» را بازی می‌کرد. او همچنین در فیلم Rampage (در سال ۲۰۱۸) نقش‌آفرینی کرده که بر اساس بازی‌های آرکید Midway به همین نام ساخته شده بود. علاوه بر آن او در Jumanji: Welcome to the Jungle و دنباله آن Jumanji: The Next Level بازی کرده بود که نقش یک شخصیت بازی ویدیویی را ایفا می‌کرد.

SpyHunter: Nowhere to Run عنوان یک بازی است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود و راک در آن نقش شخصیت اصلی را برعهده داشت. در حال حاضر جزییات دیگری از این فیلم در دست نیست و بدون شک در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *