دیزنی در حال ساخت لایو اکشن کارآگاه گجت است

شنبه 20 اردیبهشت , 1399

استودیوی الت دیزنی  دوباره در حال ساخت قسمت جدیدی از مجموعه انیمیشن های معروف خود اینبار با چهره ای جدید است. اخبار اخیر حاکی از این است که این شرکت قصد دارد لایو اکشن کارآگاه گجت را برای طرفداران بسازد. این استودیو پس از موفقیت های اخیری که در تولید لایو اکشن های مختلف داشته است، قصد دارد تمام انیمیشن های قدیمی و پرطرفدار خود را بازسازی کند.

طبق گفته های اخبار، میکی دی و استرید سیدل، که به عنوان نویسندگان در Saturday Night Live شناخته شده هستند و در حال حاضر نوشتن فیلمنامه ی بازسازی سری فیلم های تنها در خانه را برای دیزنی + به عهده دارند، قرار است فیلمنامه لایو اکشن کارآگاه گجت را تهیه کنند. دن لین و جاناتان ایریچ، که با بازسازی علاءالدین به شکل لایو اکشن سود چند میلیاردی برای دیزنی به ارمغان آوردند نیز جزو تولیدکنندگان این لایو اکشن خواهند بود.

اطلاعات بیشتر در خصوص لایو اکشن کارآگاه گجت و ساخت آن

Inspector Gadget (کارآگاه گجت) یک سری انیکیشن تلویزیونی کانادایی-آمریکایی است که در سال ۱۹۸۳ با مجموعه تلویزیونی انیمیشن با Get Smart شخصیت اصلی خود را به مخاطبان شناساند. ستاره ی مشهور سینما دان آدامز به عنوان صدای گجت به ایفای نقش در این انیمیشن می پرداخت.

این انیمیشن در طول زمان توانست طرفداران مختلفی بین کودکان و حتی بزرگسالان داشته باشد. واژه Gadget (گجت) انگلیسی به معنای ابزارک و آلات و ابزار تازه ‌اختراع مکانیکی است. در زبان عامیانه انگلیسی افرادی که شیفته خرید و استفاده از ابزارک ‌های نو هستند را به طعنه «کارآگاه گجت» می ‌نامند. خبر تولید لایو اکشن کارآگاه گجت بسیاری از این طرفداران را هیجان زده کرده است.

دیزنی در حال ساخت لایو اکشن "کارآگاه گجت" است

این سریال انیمیشنی در واقع روایت کننده ی سیر ماجراهای یک بازرس پلیس سایبورگ قدرتمند اما عجیب به نام گجت است. این کارآگاه یک انسان است که مانند ربات ها ابزارک های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می ‌تواند از آن‌ ها کمک بگیرد. او در حال دنبال کردن تحقیقاتی در مورد طرح های جنایی دکتر Claw و سازمان او، MAD ، است و در این راه با موانع مختلفی رو به رو می شود، زیرا گجت قصد دارد این گروه مافیایی را متوقف کند. با این حال، هیچ یک از اینها آگاه نیستند که خواهرزاده گجت، پنی و سگ او هستند که واقعاً مسئول خنثی کردن MAD هستند.

از زمان پخش سریال اصلی، دنباله های مختلفی بر اساس این نمایش توسط افراد مختلفی ساخته شده است، از جمله محصولات مرتبط با این شخصیت می توان به سریال های انیمیشن، بازی های ویدئویی و فیلم ها اشاره کرد اما هیچگاه هنوز لایو اکشن کارآگاه گجت  تولید نشده است.در سال ۱۹۹۹، دیزنی با بازی متیو برودریک به عنوان شخصیت اصلی، یک فیلم سینمایی Inspector Gadget را به صورت زنده منتشر کرد و روپرت اورت با بازی درخشان Claw به ایفای نقش پرداخت. این فیلم در گیشه جهانی ۱۳۴ میلیون دلار بدست آورد و در سال ۲۰۰۳ با ساخت استیوارت فرانسوی برای نقش گجت دوباره ساخته شد.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *