رویداد Halloween Horror Nights با Zombieland 2 و Hellbilly Deluxe می‌ترکاند!

ماه بعد شاهد برگزاری یک رویداد هیجان‌انگیز در استودیو Universal کالیفرنیا هستیم. بله رویداد Halloween Horror Nights که بیش از ۲۵ سال است بازدیدکنندگانش را تبدیل به قربانیان فیلم‌های ترسناک Universal Studios می‌کند و از سرتاسر جهان بازدیدکننده دارد.

 از جالبی‌های این رویداد این است که ۵ منطقه ترس دارد و شامل Zombieland: Double Tap و آلبوم Hellbilly Deluxe از راب زامبی (Rob Zombie) می‌شود.

Halloween Horror Nights

منطقه Zombieland: Double Tap را که می‌توانید حس بزنید چطور جایی باشد؟ بازدیدکنندگان چنانچه پا به این منطقه بگذارند انگار که به ایالات متحده زامبی لند آمده باشند، پس توسط زامبی‌ های وحشی که از در و دیوار آویزان هستند مورد تهاجم قرار می‌گیرند.

در منطقه Hellbilly Deluxe هم شاهد تصورات و موسیقی‌های هوی متال راب زامبی خواهید بود و با موجودات عجیب غریبی رو به رو می‌شوید که دیوانه‌وار به دنبال شما هستند.

به جز این دو منطقه، ۳ منطقه دیگر هم داریم: Vanity Ball، Vikings Undead و Academy of Villains: Altered States.

در Vanity Ball که شاهد هنرمندانی هستید که روی گوشت انسان نقاشی می‌کشند و آثار وحشتناک‌شان را به شما نشان می‌دهند.

در Vikings Undead هم می‌بینید که وایکینگ ها از قبرشان درآمده‌اند و سنترل پارک را تحت محاصره‌شان درآورده‌اند.

در Academy of Villains: Altered States هم گروه هیولاهای با استعداد و شرور را می‌بینید که برای شما یک نمایش جدید دارند. نمایشی تشکیل شده از رقصی مطابق میل یک قاتل و تئاترهای جالب.

در رویداد Halloween Horror Nights هر سال شگفتی‌های زیادی از فیلم‌ ها، سریل ها و داستان‌های ترسناک می‌بینیم که گویی شکل واقعی به خود گرفته‌اند و همین الان در خیابان‌های پارک در حال رخ دادن هستند. امسال Stranger Things هم در کنار آثار هیولایی قدیمی یونیورسال مثل Killer Klowns From Outer Space و Ghostbusters حضور پیدا می‌کند. از آثار دیگر این رویداد می‌توان مکان‌های جدیدی چون Depths of Fear، Nightingales: Blood Pit و Yeti: Terror of the Yukon را نام برد.

Halloween Horror Nights قرار است جمعه ۱۵ شهریود (۶ سپتامبر) در اورلندو و ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) در هالیوود شروع شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *