زمان شروع فیلمبرداری فیلم Spider-Man 3 از زبان تام هالند

یکشنبه 25 اسفند , 1398

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تام هالند یک مصاحبه با PhilippineDailyInquirer داشته که درش از زمان شروع فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی ۳ و بازگشت زندیا حرف زده است. بیایید ببینیم چه اطلاعات تازه‌ای از Spider-Man 3 منتشر شده است.

مصاحبه تام هالند در خصوص فیلم Spider-Man 3

مهرماه امسال بود که بعد از ۲ ماه اختلاف بالاخره والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز برای ساخت فیلم Spider-Man 3 توافق کردند تا مرد عنکبوتی باز هم به دنیای مارول برگردد. قرارداد آن‌ها شامل حضور مرد عنکبوتی در دو فیلم بود. یکی از فیلم‌ها که فیلم مرد عنکبوتی ۳ است. فیلم دیگر هم هنوز مشخص نیست. حالا تام هالند در نقش پیتر پارکر در مصاحبه‌اش با PhilippineDailyInquirer اطلاعات جدیدی از فیلمی که او ستاره‌اش است فاش کرده است.

او گفته که فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از جولای ۲۰۲۰ (که در تیر یا مرداد سال ۱۳۹۹ می‌افتد) در استودیوی فیلمسازی پاین وود در آتلانتا شروع شود. البته قبل از اینکه تام هالند چیزی در این باره بگوید خبر شروع فیلمبرداری منتشر شده بود. ولی حالا اعلام تام هالند به این خبر رسمیت بیشتری بخشیده است.

اسپایدرمن

هالند از بازگشت MJ با بازی زندیا گفته است. موضوعی که چندان عجیب نیست. چیزی که بازگشت میشل جونز را جالب می‌کند این است که ارتباط مرد عنکبوتی با او بعد از اتفاقات پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) چگونه خواهد بود.

هالند گفته که فیلمنامه قسمت سوم سری فیلم های مرد عنکبوتی را کامل خوانده و دیگر به طور کامل می‌داند که قرار است در فیلم چه اتفاقاتی بیفتد. او گفته که از داستان فیلم چیزی فاش نمی‌کند فقط آگاه باشید که وقایع فیلم دیوانه‌کننده هستند! حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی در این فیلم می‌افتد.

سومین قسمت از سری فیلم های Spider-Man برای اکران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است. قرار است این فیلم را جان واتس کارگردانی کند و اریک سامرز و کریس مک کنا فیلمنامه را بنویسند. به نظر شما داستان این فیلم چگونه خواهد بود؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *