جان ویک ۵ همزمان با جان ویک ۴ فیلمبرداری خواهد شد

یکشنبه 19 مرداد , 1399

ساخت جان ویک ۵ همزمان با جان ویک ۴ خواهد بود.

ساخت جان ویک 5

جان ویک (john wick) فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن به کارگردانی چد استاهلسکی است. این فیلم برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.

این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران و منتقدان رو به رو شد و به همین دلیل جان ویک ۲ و جان ویک ۳ نیز ساخته شد.

داستان این فیلم در مورد یک ادم‌کش حرفه‌ای به نام جان است که بعد از ازدواج با همسرش از این شغل دست کشیده است. اما پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگی او که تنها یادگار همسرش است او بار دیگر برای انتقام به این عرصه بازمیگردد.

حال امروز اخبار جدیدی در مورد ساخت جان ویک ۴ و جان ویک ۵ منتشر شده است.

فیلمبرداری سری جدید فیلم جان ویک در اوایل سال ۲۰۲۱

لاینزگیت اعلام کرده است که دو نسخه بعدی فیلم جان ویک ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به شکل همزمان فیلم‌برداری می‌شوند.

فیلم جان ویک ۴ با نقش آفرینی کیانو ریوز قرار است در تاریخ ۳۱ می سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود. طرفداران پیش از این تصور کرده بودند که جان ویک ۴ قرار است آخرین نسخه از این فیلم باشد و سرنوشت جان در این فیلم مشخص شود اما به تازگی استودیو لاینزگیت اجازه داده تا همگان بفهمند جان ویک ۵ نیز همزمان با جان ویک ۴ وارد مرحله ساخت می‌شود.

به همین دلیل انتظار می‌رود روند داستانی این دو به یکدیگر مرتبط باشد و شاید بتوان این‌گونه تصور کرد که جان ویک ۵ آخرین مجموعه از این فیلم است و بالاخره سرنوشت این قاتل حرفه‌ای مشخص می‌شود.

البته شاید هم دلیل این برنامه ریزی فشرده، برنامه کاری کیانو ریوز ستاره این فیلم باشد. برنامه کاری کیانو ریوز به گونه‌ای است که لاینزگیت فکر می‌کند بهرین وقت برای ساخت ادامه‌ی این فیلم محبوب همان اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی است به همین دلیل می‌خواهد از این زمان نهایت استفاده را ببرد.

البته نباید فراموش کنیم که اولویت کیانو ریوز به پایان رساندن فیلم ماتریکس است. در حقیقت او پیش از به پایان رساندن این دو فیلم اکشن باید فیلم ماتریکس را به اتمام برساند.

به هر حال آنچه به نظر می‌رسد جان ویک ۵ آخرین مجموعه از این فیلم اکشن پرطرفدار است. دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید: کیانو ریوز وارد دنیای کمیک شد

منبع: cnet

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *