سارا شاهی به جع بازیگران فیلم Black Adam اضافه شد

پنج‌شنبه 24 مهر , 1399

سارا شاهی بازیگر سریال person of interest ، جدیدترین بازیگری است که به فیلم Black Adam اضافه شده است. سارا شاهی در فیلم black Adam نقش یک استاد را بازی خواهد کرد.

ماه گذشته در رویداد DCfanDome شاهد معرفی شخصیت Black Adam بودیم که علاوه بر شخصیت بلک آدام شاهد معرفی و رونمایی از شخصیت هاوکمن، اتم اسمشر، دکتر فیت و سایکلون نیز باشیم. با این حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از روند ساخت این فیلم، سارا شاهی بازیگر فیلم‌های person of interest و HangMan به جمع بازیگران فیلم Black Adam پیوسته است. این بازیگر قرار است در نقش یک استاد دانشگاه که در حال رهبری و ساماندهی گروهی بر علیه دیکتاتوری است را بازی کند.

همانطور که می‌دانید دواین جانسون یا همان راک نقش این کاراکتر را بازی خواهد کرد و به هواداران قول داده است که از ریشه‌های Black Adam فاصله نگیرد. البته که بسیاری از هواداران از دیدن راک در قالب یک ابرقهرمان بسیار شگفت زده خواهند شد.

سارا شاهی در black adam

پیش از این می‌دانستیم که دواین جانسون قرار است نقش Black Adam را بازی کند. همچنین نوحا سنتینو برای نقش اتم اسمشر و آلدیس هاج برای نقش هاوکمن انتخاب شده‌اند. اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در دسترس نیست اما آنطور که در مراسم DCfanDome متوجه شدیم، قرار است در این فیلم شاهد حضور لیگ عدالت آمریکا یا همان justice society of America باشیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انتشار اطاعات بیشتر خواهیم بود.

وظیفه کارگردانی فیلم black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا است. این کاگردان سابقه کارگردانی فیلم‌های The shallows و فیلم jungle cruise را دارد. همچنین روری هاینز و سهراب نوشیروانی وظیفه نوشتن نسخه جدید فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود که به دلایل مختلفی تمامی فیلم‌های DC تاخیر خورده است و تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم فعلا اعلام نشده است. انتظار می‌رود روند فیلمبرداری Black Adam از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *