سازنده فیلم Dune به دنبال ساخت عنوانی از سری فیلم جیمزباند

سازنده فیلم Dune به دنبال ساخت عنوانی از سری فیلم جیمزباند

دنی ویلنوو (Denis Villeneuve)، کارگردان فیلم جدید Dune، علاقه دارد که فیلم بعدی جیمز باند را کارگردانی کند و از چالش‌های این کار پس از دوران دنیل کریگ آگاه است. بنابر گزارش سایت IGN.com، دنی ویلنوو به تازگی در پادکست Happy Sad Confused حاضر شده و به صحبت در این زمینه پرداخته است. اگر استودیو به ویلنوو برای کارگردانی و ریبوت فرانچایز جیمز باند نزدیک شود، او بدون شک به آن‌ها پاسخ مثبت خواهد داد. در واقع جیمز باند همیشه در لیست علاقه‌مندی‌های او برای کارگردانی وجود داشته است.

من خیلی دوست دارم روزی یک فیلم جیمز باند بسازم. این شخصیتی است که از کودکی با او بودم. من عاشق باند هستم. پس از کاری که دنیل انجام داد، ریبوت مجدد آن یک چالش بزرگ خواهد بود. آنچه دنیل کریگ با باند انجام داد، بسیار منحصر به فرد، قوی و صادقانه بی نظیر بود. او بهترین جیمز باند است. به عنوان یکی از طرفداران باند، ویلنوو افتخار خود می‌داند اگر بتواند در آینده فیلمی از جیمز باند را کارگردانی کند. او باور دارد این فرصت می‌تواند یک لذت سینمایی محض برای او باشد. با این وجود اگر اکران فیلم جدید Dune موفقیت آمیز باشد، برنامه‌ کاری او در آینده برای قسمت دوم بسیار شلوغ خواهد شد.

سازنده فیلم Dune به دنبال ساخت عنوانی از سری فیلم جیمزباند

ویلنوو باور دارد اگر اکران Dune موفقیت آمیز باشد، او قسمت دوم را در سال ۲۰۲۲ فیلم‌برداری خواهد کرد تا در کم‌ترین فاصله ممکن آن را در سینماها اکران کند. دنی ویلنوو به عنوان کارگردان و نویسنده فیلم Dune، کتاب اول فرانک هربرت (Frank Herbert) را به دو قسمت تقسیم کرده است. ویلنوو این تصمیم را به این خاطر گرفته تا به صورت درست داستان کتاب‌ را به فیلم منتقل کند. به همین خاطر او کیفیت فیلم دوم را به خاطر اکران سریع، قربانی نخواهد کرد.

همه در برادران وارنر و لجندری پیکچرز، ۱۰۰% از پروژه حمایت می‌کنند. همه حس می‌کنند که برای نساختن قسمت دوم Dune، به نتیجه بدی در گیشه نیاز دارند زیرا آن‌ها عاشق فیلم هستند. آن‌ها به فیلم افتخار می‌کنند، بنابراین می‌خواهند فیلم جلو برود. آن‌ها هنوز تنها نیمی از فیلم را ساخته‌اند. بنابراین، من بسیار خوش بین هستم.  فرانک هربرت تا زمان مرگ خود شش کتاب بزرگ از سری Dune نوشته و سپس پسر او، برایان هربرت، و کوین اندرسون به نوشتن کتاب‌های بیشتری از این مجموعه ادامه دادند. از این رو اگر فیلم اول اکران موفقیت آمیزی داشته باشد، کمپانی لجندری منابع الهام زیادی برای ساخت فیلم و سریال‌ بر اساس این فرانچایز خواهد داشت. فیلم No Time to Die نیز دو هفته پیش و پس از چندین و چند بار تاخیر به اکران درآمد و توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند. No Time to Die توسط کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) کارگردانی شده و دنیل کریگ برای آخرین بار به عنوان جیمز باند در آن نقش‌آفرینی کرده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *