سرنخ هایی از فیلم The Eternals در فیلم Thor: Ragnarok

سه‌شنبه 17 دی , 1398

همانطور که می‌دانید همواره بین فیلم های مارول روابطی وجود دارد که به آن Easter Egg می‌گویند. Easter Eggها به کمیک های مارول اشاره می‌کنند و ممکن است درشان از فیلم‌های دیگر مارول حرفی زده شود. گاهی ممکن است از این اشارات در تریلرها یا در زمان اکران خود فیلم یا نسخه خانگی آن دیده شود. برخی اشارات دیگر ممکن است سال‌ها بعد توسط طرفداران کشف شود.

حالا اخیرا یکی از طرفداران مارول تصویری از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده و گفته که این تصویر به مجموعه Eternals اشاره دارد. این در حالی است که در آن زمان هنوز ساخت این فیلم رسما اعلام نشده بود. این کاربر که در ردیت حساب کاربری دارد نام کاربری‌اش Initial_XD است. تصویری که او منتشر کرده شخصیت والکرای را نشان می‌دهد در حالی که پشت سرش یک سفینه مرموز است. این سفینه شاید سفینه گروه اترنالز باشد و اینجا می‌توانید آن را ببینید:

کتاب های کمیک Eternals برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ منتشر شدو خالق این کتاب های هیجان انگیز جک کربی بود. تایکا وایتیتی هم قبلا گفته که برای ساخت فیلم Thor: Ragnarok از این کتاب های پرطرفدار و کمیک هایی که جک کربی خلق کرده الهام گرفته است. پس وجود این Easter Egg چندان دور از تصور نبود. اگرچه وجود این سفینه نمی‌تواند به معنی حضور قطعی گروه اترنالز باشد و هنوز هم هیچ شخصیت رسمی‌ای در مورد این تصویر از فیلم Thor: Ragnarok  چیزی نگفته است.

فیلم The Eternals قرار است در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) اکران شود و در آن بازیگرانی چون ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی این فیلم هم بر عهده کلوئی ژائو است. او کسی است که قبلا فیلم The Rider را کارگردانی کرده است.

منبع: www.cbr.com

The Eternals

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *