سریال سوپرانوز الهام ساخت سریال آفیس بود

سریال سوپرانوز الهام ساخت سریال آفیس بود

بی جی نواک که به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و بازیگر در پروژه آفیس (The Office) حضور داشت، اخیرا از تاثیرات بزرگ سریال سوپرانوز (The Sopranos) روی این کمدی شبکه NBC گفته است. نواک نویسنده برخی از خاطره‌انگیزترین اپیزودهای آفیس مثل Diversity Day، Sexual Harassment و Local Ad بوده و زمانی که استیو کرل در سال ۲۰۱۱ از سریال جدا شد، او نقش مهمی در ایجاد فرآیند تغییر شخصیت اصلی ایفا نمود. در یک برهه حتی قرار بود جیمز گاندولفینی به عنوان کاراکتر اصلی جدید به سریال اضافه شود که شبکه HBO با پرداخت ۳ میلیون دلار وی را از این کار منصرف کرد!

سریال سوپرانوز الهام ساخت سریال آفیس بود

شاید آنقدرها هم جای تعجب نداشته باشد که نواک اینقدر به سوپرانوز علاقه‌مند است و آن را تحسین می‌کند، چراکه این سریال پس از تمام سال‌هایی که از پخشش گذشته همچنان روی سریال‌های مختلف تلویزیون تاثیر می‌گذارد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید فیلم پیش‌درآمد سوپرانوز یعنی The Many Saints of Newark با بازی پسر جیمز گاندولفینی فقید چند روز پیش اکران شد. در این فیلم علاوه بر آلساندرو نیوولا و مایکل گاندولفینی، بازیگرانی نظیر لزلی اودوم جونیور، جان برنثال، کوری استول، بیلی مگنوسن، ورا فارمیگا و ری لیوتا نیز حضور دارند.

منبع: اسکرین رنت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *