سریال Gotham Knights ساخت آن آغاز شد

سریال Gotham Knights ساخت آن آغاز شد

شبکه CW به دنبال مجموعه‌های بیشتری از دنیای DC است و به همین خاطر سه تا از نویسندگان بت‌وومن روی سریال Gotham Knights کار می‌کنند. ناتالی آبرامز (Natalie Abrams)، چد فایویش (Chad Fiveash) و جیمز استوترو (James Stoteraux) سه نویسنده Batwoman هستند که کار روی سریال Gotham Knights را آغاز کرده‌اند. این سریال اسپین‌آفی از Batwoman نیست و هیچ ربطی به بازی گاتهام نایتس هم ندارد. بازی Gotham Knights قرار است جنبه‌های تازه‌ای از دنیای بتمن در بازی‌های ویدیویی را به نمایش بگذارد. پس از مرگ بتمن افرادی چون رد هود، رابین، نایت‌وینگ و بت‌گرل برای امن نگه داشتن گاتهام باهم متحد می‌شوند.

شبکه CW خلاصه داستان این سریال نیز منتشر شده که می‌توانید آن را در زیر بخوانید:

پس از قتل بروس وین، پسر خوانده سرکش او و فرزندان دشمنان بتمن به قتلش متهم شده‌اند. این موضوع باعث ایجاد اتحاد بین آن‌ها می‌شود. به عنوان جنایتکاران تحت تعقیب شهر، این گروه باید برای پاک کردن نام خود بجنگند. اما گاتهام بدون محافظ خود، یعنی شوالیه تاریکی، وارد خطرناک‌ترین دوران شده است. با این حال، امید از غیرمنتظره‌ترین مکان‌ها سرچشمه می‌گیرد، چون این تیم جوان قرار است ناجی نسل بعدی آن باشد.

 

سریال Gotham Knights ساخت آن آغاز شد

این خلاصه داستان، اطلاعاتی کلی در اختیار ما قرار می‌دهد، اما همچنان جزئیات بسیاری وجود دارد که از آن‌ها مطلع نیستیم. بروس چندین پسرخوانده داشت که شامل دیک گریسون (Dick Grayson)، جیسون تاد (Jason Todd) و تیم دریک (Tim Drake) می‌شود. پسر واقعی او با اسم دیمین وین (Damien Wayne) را نیز نباید نادیده گرفت. داستان این سریال کمی باعث پیچیده شدن اوضاع می‌شود، چون خیلی از این شخصیت‌ها در حال حاضر عضوی از سریال Titans هستند.

دیگر اعضای شوالیه‌های گاتهام در این سریال فرزندان کدام دشمنان بتمن هستند؟ در این زمینه نیز اطلاعات خاصی نداریم و سازندگان انتخاب‌های زیادی دارند. به صورت کلی باید بگوییم که به نظر می‌رسد با سریالی شبیه Marvel’s Runaways طرف باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *