سریال Halo داستانی جدا از بازی آن دارد

سریال Halo داستانی جدا از بازی آن دارد

خیلی از طرفداران فرانچایز Halo چشم انتظار سریال آن هستند که به نظر می‌رسد که در خط زمانی یکسانی با بازی‌ها و کتاب‌های آن جریان ندارد. بنابر اطلاعات منتشر شده این سریال جزئی از خط زمانی (Time-Line) اصلی فرانچایز محسوب نمی‌شود و در بازه زمانی نقره‌‌ای جریان دارد. کیکی ولف‌کیل (Kiki Wolfkill)، رئیس مولتی مدیا هیلو، در جدیدترین مصاحبه خودش به این اشاره کرد که ایجاد یک بازه و خط زمانی جدید به بازی و سریال هیلو اجازه می‌دهد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

هیلو یک دنیای بسیار بزرگ و پیچیده دارد که شامل بازی‌های ویدئویی، کتاب‌‌ها، کمیک‌ها و انیمیشن‌های مختلفی می‌شود. ربط دادن سریال تلویزیونی به این جهان کار بسیار سختی محسوب می‌شود. از این رو می‌توان تصمیم استودیو ۳۴۳ اینداستریز را درک کرد، اما این خبر واقعا می‌تواند برای طرفداران ناامید کننده باشد.

بنابر گزارش سایت Gamesradar، ولف‌کیل باور دارد که سریال جنبه‌های دیگری از شخصیت مستر چیف را نشان می‌دهد.

سریال Halo داستانی جدا از بازی آن دارد

 

 بزرگترین چالش برای اقتباس از بازی‌ها این است که بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که شما را در زره مستر چیف قرار دهند. کاری که ما می‌خواهیم با سریال انجام دهیم این است که بیننده بنشینند و به او جنبه‌ای از شخصیت مستر چیف را نشان دهیم که نمی‌تواند آن را در بازی‌ها تجربه کند.

تیم بازیگری این سریال نیز باید اشاره کنیم که شامل پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) در نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الون (Natascha McElhone) از سریال Californication در نقش  دکتر کاترین الیزابت هالزی و جن تیلور (Jen Taylor) در نقش کورتانا می‌شود. نکته جالب این است که جن تیلور در بازی‌ها نیز صداپیشه شخصیت کورتانا است. داستان این مجموعه درباره پیشرفته‌ترین سرباز و مبارز زمین در قرن ۲۶ میلادی است که تنها امید بشریت در مقابل اتحاد بیگانگان محسوب می‌شود.

سریال Halo قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ از طریق پارامونت پلاس پخش شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *