سریال The Continental سه قسمتی است

یکشنبه 27 تیر , 1400

اسپین آف فرنچایز جان ویک با نام The Continental قرار بود یک سریال باشد، اما حالا با ساختاری متفاوت ساخته خواهد شد.

سریال The Continental سه قسمتی است

The Continental سریالی بود که روی هتل معروف فیلم‌های جان ویک، یعنی هتل کنتیننتال تمرکز می‌کرد. اما به نقل از هالیوود ریپورتر، The Continental حالا قرار است یک برنامه ویژه یا مینی سریال سه قسمته باشد که در سه شب و قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای از شبکه Starz پخش می‌شود. ساخت هر یک از این سه قیمت بیشتر از ۲۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

همچنین هالیوود ریپورتر تایید کرده که قسمت اول و سوم این مینی سریال توسط آلبرت هیوز (با سابقه ساخت فیلم The Book of Eli) کارگردانی می‌شود. در حال حاضر معلوم نیست که قسمت دوم توسط چه کسی کارگردانی می‌شود و تهیه‌کنندگان این مجموعه هنوز شخص مد نظر خود را پیدا نکرده‌اند. لازم به ذکر است که کارگردان فیلم‌های جان ویک، یعنی چد استاهلسکی ابتدا قرار بود قسمت اول این سریال را کارگردانی کند. اما او حالا در کنار دیوید لیچ، کیانو ریوز، درک کولستاد و باسیل ایوانیک در نقش مدیر اجرایی تولید The Continental حضور خواهد داشت.

داستان این سریال ۴۰ سال پیش از وقایع فیلم‌های جان ویک و در نیویورک دهه ۷۰ روایت می‌شود. کنتیننتال به یک وینستون جوان می‌پردازد که در بازه زمانی این سریال قاتلی است که می‌خواهد یک پناهگاه امن برای دیگر قاتلان بسازد. این شخصیت با بازی ایان مک‌شین حضور گسترده‌ای در فیلم‌های جان ویک دارد و اخیرا هم تایید شد که او در فیلم چهارم باز خواهد گشت.

منبع: هالیوودریپورتر

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *