صدرنشینی فیلم Candyman در باکس آفیس

سه‌شنبه 9 شهریور , 1400

فیلم “Candyman” در سه روز اول اکران خود با فروش ۲۲.۳۷ میلیون دلار میلیون دلار در ۳۵۶۹ سالن سینما صدرنشین جدول باکس‌آفیس این هفته شد.

صدرنشینی فیلم Candyman در باکس آفیس

به گزارش سایت ورایتی با وجود ترسی که از ویروس کرونا نوع دلتا وجود دارد اما این امر نتوانسته است مردم را از رفتن به سینما باز دارد و این فیلم اسلشر به کارگردانی نیا داکوستا و فیلم‌نامه‌ای از جوردن پیل فراتر از انتظارات ظاهر شده است. اگرچه پردیس‌های سینمایی با اوج گرفتن موارد ابتلا به ویروس کرونا هنوز با چالشی بزرگ روبه‌رو هستند، اما هالیوود شاهد اکران فیلم‌های جدیدی است که تنها در سینما نمایش داده می‌شوند عناوینی مانند “Candyman” با درجه سنی بزرگسال و صدر نشین هفته گذشته، “Free Guy” که فروش تقریباً خوب و ثابتی را در مقایسه با فیلم‌هایی چون “The Suicide Squad” و “Reminiscence” که بطور همزمان در سرویس‌های استریم و سینما نمایش داده شدند، تجربه کرده است.

فیلم “Candyman” با بودجه ۲۵ میلیون دلار توسط استودیو MGM تهیه و تولید شده است و استودیو یونیورسال بازاریابی و توزیع آن را بر عهده دارد. این فیلم یکی از عنوانین سینمایی نادر در دوران همه گیری است که در طول نمایش خود به سودآوری می‌‎رسد. این فیلم همچنین با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شده است و امتیاز ۸۵% را در سایت راتن تومیتوز و امتیاز “بی” را در سایت سینما اسکور به دست آورده است.

جیم اور ، رئیس بخش توزیع داخلی استودیو یونیورسال درباره این فروش موفق گفت:

سینما جایی است که این ژانر را می‌توان به بهترین وجه تجربه کرد، زیرا دقیقاً به یک تجربه تبدیل می شود. ما در حال طی کردن روند خوبی هستیم زیرا سه روز آخر هفته آینده تعطیل است و ما واقعاً نمرات خوبی را طرف تماشاگران دریافت کرده‌ایم.
در خارج از کشور فیلم“Candyman”  در افتتاحیه فروش کمتری را تجربه کرد و از فروش خود در ۵۱ سینمای بین المللی ۵.۲۳ میلیون دلار درآمد داشت که رقم فروش کلی آن را ۲۷.۶ میلیون دلار رساند.

در هفته های اخیر، فیلم‌های جدیدی چون “Candyman” با و “Free Guy” با بازی رایان رینولدز و و انیمیشن “Paw Patrol” از استودیو پارامونت بیش از حد انتظار بلیط فروختند، اما فروش گیشه‌های داخلی نسبت به سال ۲۰۱۹ تقریباً ۵۰ درصد افت داشته است. فیلم “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” که هفته آینده بطور عمومی روی پرده سینما می‌رود تنها اکران انحصاری دنیای سینمایی مارول در سینما بعد از گذشت دو سال است.

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس، فیلم “Free Guy” از استودیوی دیزنی و قرن بیستم در سومین هفته اکران خود تنها ۲۷% کاهش در فروش را تجربه کرد و از نمایش خود در ۳۹۴۰ سالن سینما ۱۳.۶ میلیون دلار درآمد داشت. این فیلم کمدی علمی تخیلی و ماجراجویی برای دو هفته متوالی رتبه اول را در جدول باکس آفیس در اختیار داشت و تا کنون ۷۹ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است. در گیشه جهانی این فیلم ۱۷۹ میلیون دلار فروش داشت که یک نتیجه نسبتاً قوی برای فیلمی است که در شرایط همه گیری ویروس کرونا روی پرده سینما رفته است.

انیمیشن  “Paw Patrol” با ۵۰% کاهش، از نمایش خود در ۳۱۸۹ سالن سینما ۶.۶ میلیون دلار در این هفته درآمد کسب کرد. این فیلم که بر اساس یک مجموعه تلویزیونی برای کودکان ساخته شده تا کنون ۲۴ میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروش داشته است.

فیلم خانوادگی “Jungle Cruise” از استودیو دیزنی در هفته چهارم نمایش خود ۵ میلیون دلار فروش در ۳۳۷۰ سالن سینما در جایگاه چهارم قرار گرفت. این فیلم پس از ۵ هفته نمایش ۱۰۰.۱ میلیون دلار در آمریکا و کانادا و ۱۸۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است و هم اکنون از طریق شبکه دیزنی پلاس نیز قابل تماشا است.

فیلم ترسناک “Don’t Breath 2” از استودیوی سونی از نمایش خود در ۲۰۷۳ سالن سینما ۲.۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. این فیلم تاکنون در مجموع ۲۴.۵ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است.

منبع: ورایتی

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *