به این زودی ها منتظر حضور اکس-من در دنیای سینماتیک مارول نباشید

 

“اندی پارک” یکی از طراحان مارول تا زمان نهایی شدن قرارداد خرید فاکس توسط دیزنی از این موضوع بیخبر بود. طبق گفته او ، فعلا نباید منتظر حضور شخصیت های اکس-من در دنیای سینماتیک مارول باشیم. در دسامبر سال ۲۰۱۷ بود که دیزنی با معامله ای به ارزش ۵۲.۴ میلیارد دلار ، فاکس قرن ۲۱ را خریداری کرد که فاکس قرن ۲۰ ، فرانچایز اکس-من و چهار شگفت انگیز هم جزوی از این قرارداد محسوب میشوند. و به نوعی اکنون بخشی از دنیای سینماتیک مارول هستند.

از همین لحظه تا ۱۸ ماه آینده کمپانی فاکس چندین پروژه نیمه کاره دارد که میبایست آنها را به اتمام برساند. قسمت دوم “ددپول” ، فیلم “اکس-من : دارک فینکس” و فیلم “جهش یافته جدید” از جمله این عناوین هستند. همچنین در رابطه با دنیای مربوط به جهش یافته در شبکه های تلویزیون خانگی ، پروژه “مولتی من” با بازی جیمز فرانکو و همچنین اسپین-آف ” کیتی پراید” را در آستین دارد. طرفداران MCU و کمیک های مارول بیصبرانه منتظر حضور شخصیتهای اکس-من در دنیای مارول هستند اما این امری نیست که به زودی قابل تحقق باشد. خرده کاری بسیاری باید صورت پذیرد تا این امر به مرز عملی شدن برسد.

مصاحبه ای که با “اندی پارک” سوپروایزر بخش طراحی بصری مارول که تجربه کار بر روی عناوینی چون ، “ثور : رگناراک” و “محافظین کهکشان ۲” را دارد، صورت گرفت . وی تصریح کرد که او و همکارانش درباره قرارداد خرید فاکس توسط دیزنی هیچ اطلاعی نداشتند. وی اینطور ادامه داد:

” تمام چیزی که میتوانم بگویم همین است چون درواقع چیز خاصی نیست. قرارداد خرید فاکس موضوعی بود که برای همه ی ما شوکه کننده بود. چون همه ما همیشه دوست داشتیم تا شخصیت های اکس-من و چهار شگفت انگیز را در دنیای سینماتیک مارول ببینیم. اما واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و چیزی هم اعلام نشده است. و من هم مطلب خاصی نمیدانم که بخواهم اعلام کنم ، تنها چیزی که خواندم و مطلع هستم این است که پروژه های فاکس بین ، ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده طول خواهد کشید و تا آن موقع هیچ اتفاق دیگری نخواهد افتاد” .

اینکه اندی پارک و همکارانش از قراداد دیزنی و فاکس اطلاعی نداشتند امری طبیعی است. در واقع اگر قرار بر این بود تا از استدیو مارول کسی راجع به این قرارداد چیزی بداند قطعا آن شخص “کوین فایگی” مدیر استدیو مارول بوده . اما اندی پارک چیزی که به قطع میداند این موضوع است که به این زودی ها اکس-من به MCU نخواهد پیوست.

” اگر طرفداران منتظر حضور این شخصیت ها در فیلم های بعدی ما که اکرانشان نزدیک میباشند هستند ، باید بگویم که احتمالا نا امید خواهند شد. من هم مثل شما عاشق این هستم که آنها را در فیلم هایمان ببینم ، اما هیچ ایده ای ندارم که این اتفاق کی خواهد افتاد. من فقط برای آینده استدیو و اتفاق های پیش رو بسیار هیجان زده ام” .

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *