فصل پنجم سریال Fargo تایید شد

فصل پنجم سریال Fargo تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از وضعیت چند سریال محبوب شبکه FX منتشر شده است. این شبکه اعلام کرد که سریال Fargo برای فصل پنجم تمدید شده است. همچنین FX از تمدید سریال Dave برای فصل سوم خبر داد. فصل سوم سریال دیو و فصل پنجم سریال فارگو هر دو در سال ۲۰۲۳ از شبکه FX پخش خواهند شد. نوآ هاولی، سازنده ۴ فصل اول سریال Fargo، برای ساخت فصل پنجم سریال فارگو باز خواهد گشت.

اتفاقات فصل پنجم سریال Fargo قرار است در شهر میدوست در ایالت وایومینگ و در سال ۲۰۱۹ جریان داشته باشد که از شما خواهد پرسید که چه زمانی آدم‌ربایی، آدم‌ربایی نیست و اگر همسرتان مال شما نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال فارگو از زمستان سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران فصل جدید سریال Fargo در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در آینده نزدیک شاهد اعلام بازیگران سریال باشیم.

 

فصل پنجم سریال Fargo تایید شد

 

همچنین جان لندگراف، رئیس شبکه FX اعلام کرد که فصل چهارم سریال Atlanta قرار است فصل پایانی این سریال کمدی باشد. پخش فصل سوم سریال آتلانتا که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم و چهارم سریال Atlanta به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد. فصل چهارم سریال آتلانتا در پاییز ۲۰۲۲ از شبکه FX روی آنتن خواهد رفت.

همچنین شبکه FX اعلام کرد که مراحل تولید سریال The Old Man با بازی جف بریجز از سر گرفته شده است. تولید این سریال به‌خاطر درمان بیماری سرطان جف بریجز متوقف شده بود و حالا پس از درمان این بازیگر محبوب، سریال The Old Man قرار است در تابستان ۲۰۲۲ پخش شود. سریال Pistol که در ۶ قسمت تولید شده نیز قرار است در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۱) از شبکه FX پخش شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *