فیلم سینمایی Midnight Sons در دست ساخت است

شنبه 1 خرداد , 1400

ظاهرا مارول در حال ساخت فیلم Midnight Sons است؛ گروهی که شامل دکتر استرنج و اسکارلت ویچ می‌شود و با تهدیدهای فراطبیعی مبارزه می‌کند.

فیلم سینمایی Midnight Sons در دست ساخت است

به گزارش The Hashtag Show، مارول در مراحل اولیه ساخت فیلمی درباره گروه Midnight Sons قرار دارد. اگر با آن‌ها آشنا نیستید، «فرزندان نیمه شب» گروهی است که عملا همانند Avengers برای تهدیدهای فراطبیعی فعالیت می‌کند. به گفته این وبسایت، مارول هم دقیقا می‌خواهد به این فیلم حال و هوایی مشابه «انتقام‌جویان» بدهد.

طبق این گزارش، این گروه در دنیای سینمایی مارول متشکل از دکتر استرنج، اسکارلت ویچ، بلید، مون نایت، گوست رایدر، هلستورم و هانیبال کینگ خواهد بود. دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) و اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن) که از شخصیت‌های قدیمی MCU هستند و قرار است با یکدیگر در Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور داشته باشند. بلید با بازی ماهرشالا علی قرار است فیلم خودش را در آینده دریافت کند، و مون نایت هم با بازی اسکار آیزاک سریال خود را در دیزنی پلاس خواهد داشت.

دیگر شخصیت‌های این گروه قرار است قبل از Midnight Sons ابتدا در فیلم‌های دیگر MCU حضور پیدا کنند. ظاهرا گوست رایدر اولین حضورش را با فیلم دکتر استرنج خواهد داشت و هلستورم و هانیبال کینگ هم ابتدا در فیلم Blade معرفی خواهند شد و بعدا با میدنایت سانز بیشتر به آن‌ها پرداخته خواهد شد. از دیگر شخصیت‌هایی که در کمیک‌ها در میدنایت سانز بودند می‌توان به پانیشر و موربیوس اشاره کرد که ظاهرا قرار نیست در فیلم MCU حضور داشته باشند.

همچنین، ویلن اصلی این فیلم قرار است Blackout باشد و ظاهرا در طول داستان هم اشاره‌های زیادی به Mephisto خواهد شد، همان مفیستویی که طرفداران در WandaVision منتظرش بودند. به طور کل، مارول علاقه‌مند است برای آینده MCU چندین تهدید و شخصیت منفی در حد و اندازه تانوس داشته باشد و مفیستو هم یکی از این تهدیدها خواهد بود.

منبع: thathashtagshow

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *