فیلم Avengers: Endgame برای شکستن رکورد آواتار فقط ۷ میلیون دلار دیگر می‌خواهد!

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون فیلم Avengers: Endgame می‌تواند یک رکورد تاریخی ثبت کند! همانطور که می‌دانید مدتی است که قسمت چهارم Avengers با محتوایی تازه و جالب مجددا اکران شده و آخر هفته‌ای که گذشت ۲.۸ میلیون دلار دیگر به فروشش اضافه کرده است. اکنون مجموع فروش Avengers: Endgame به ۸۵۱.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی رسیده است.

حالا مدتی است که اکران جهانی این فیلم مجددا شروع شده و به همین خاطر فروش جهانی Avengers: Endgame تا آخر یکشنبه ۲.۷۸ میلیون دلار دیگر افزایش پیدا کرده است.

Avengers Endgame 2019

با این حساب این فیلم جذاب فقط ۷.۱۶ میلیون دلار دیگر باید فروش داشته باشد تا بتواند رکورد فیلم آواتار را (با ۲.۷۸۸ میلیون دلار) بشکند. چیزی که خیلی‌ها آن را بعید می‌دانستند.

مجموع فروش Avengers: Endgame در خارج از آمریکا هم ۱.۹ میلیون دلار افزایش داشته است. پس واقعا دور از ذهن نیست که رکورد آواتار شکسته شود. البته اعتقاد کارشناسان این است که شروع اکران Spider-Man: Far From Home هم در افزایش فروش Avengers: Endgame موثر بوده است. به هر حال فعلا همه چشم‌ها دوخته شده به آمار و ارقام!

خصوصا که Avengers: Endgame رقیبان سرسختی در آینده خواهد داشت. رقیبانی چون Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) و آواتار ۲. می‌دانید که استقبال مردم از این فیلم‌ها هم همیشه تعجب برانگیز بوده است.

مدتی پیش هم مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame را اعلام کرد. به گفته مارول استودیو در ابتدا قرار است فقط نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۹ (۸ مرداد ۱۳۹۸) منتشر بشود و در ادامه هم نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، ۴K  و DVD می‌شود در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ۱۳۹۸) خواهد آمد.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *