فیلم Shang-Chi به فروش 200 میلیون دلاری رسید

فیلم Shang-Chi به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری رسید

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings توانسته رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کند. فروش فیلم Shang-Chi در گیشه آمریکای شمالی در روز پنج‌شنبه از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول به اولین فیلمی تبدیل شود که فروش آن در دوران حکمرانی ویروس کرونا از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در منطقه آمریکای شمالی عبور کرده است.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings تا به امروز بیش از ۳۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که البته این فیلم هنوز در کشور چین اکران نشده است. همچنین این نکته لازم به ذکر است که برخلاف فیلم Black Widow که همزمان با اکران ازطریق Premier Access روی Disney Plus اکران شده بود، فیلم Shang-Chi اکرانی کاملا اختصاصی را تجربه کرده است. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Shang-Chi به فروش 200 میلیون دلاری رسید

 

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اکرانش را از ماه گذشته با شکستن رکورد افتتاحیه هفته روز کارگر آغاز کرد. فیلم شانگ چی در ۳ روز اول اکران توانست ۷۵.۴ میلیون دلار و در چهار روز اول اکران موفق شد ۹۴.۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم Shang-Chi یکی از برترین افتتاحیه‌های ماه سپتامبر و همچنین دومین افتتاحیه برتر سال ۲۰۲۱ را نیز به خود اختصاص داده است.

بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۱ همچنان به فیلم Black Widow با افتتاحیه ۸۰.۳ میلیون دلار تعلق دارد که مدتی پیش لقب پر فروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۱ و پر فروش‌ترین فیلم دوران کرونا را به فیلم Shang-Chi واگذار کرد. فیلم بلک ویدو تا به امروز بیش از ۱۸۳.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و فروش جهانی این فیلم که مانند شانگ چی در چین اکران نشده، به ۳۷۹ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

منبع: THR

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *