مانگا Assassin’s Creed Blade of Shao Jun معرفی شد

چهارشنبه 19 شهریور , 1399

مجموعه Assassin’s Creed Blade of Shao Jun یک مانگا بر اساس بازی ویدیویی اساسینز کرید است که قرار است در ماه فوریه سال آینده میلادی توسط مینوجی کوراتا منتشر شود.

مانگا Assassin's Creed Blade of Shao Jun

در جدیدترین اخبار کمیک، مجموعه Assassin’s Creed Blade of Shao Jun به قلم کوراتا که بر اساس بازی ویدیویی Assassin’s Creed نیز می‌باشد قرار است به صورت محلی از ماه فوریه سال آینده میلادی در ایالت متحده آمریکا منتشر شود.

Blade of Shao jun داستان شائو جون را دنبال می‌کند. این شخصیت در دهه ۱۵۰۰ زندگی می‌کرده و داستان این مجموعه از سال ۱۵۲۶ شروع می‌شود زمانی که ماجرای شائو را که آخرین قاتل چین است و قرار است به وطن خود بازگردد تا انتقام کسانی که به دست امپراطوری جدید کشته شده‌اند را بگیرد روایت می‌کند.

داستان این مانگا در همان برهه زمانی بازی Assassin’s Creed Chronicles china جریان دارد. همچنین داستان این سری ۲ سال بعد از ماجراهای انیمیشن کوتاه Assassin’s creed embers است. در این انیمیشن کوتاه شاهد بودیم که شائو جون به اروپا سفر می‌کند و با قاتل افسانه‌ای و بسیار معروف و محبوب یعنی اتزیو آئودیتوره ملاقات می‌کند.

این داستان اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ در قالب Assassin’s Creed China منتشر شد. بعد هم نسخه جمع آوری شده آن اوایل تابستان جاری در ژاپن عرضه شد. در ادامه شما می‌توانید تصاویر این مانگا و خلاصه داستان رسمی که توسط شرگت ویز منتشر شده است را مشاهده کنید.

یک مانگا جذاب و فوق العاده که بر اساس بازی ویدیویی معروف Assassin’s creed Chronicles China نوشته شده است. در این مجموعه شاهد شائو جون قاتل نمادین کشور چین خواهیم بود. اتفاقات این مانگا در سال ۱۵۲۶ جریان دارد در زمانی که کشور چین توسط امپراطوری بزرگ مینگ اداره می‌شود. این امپراطور به دنبال پاکسازی سیاسی خود، شورش‌های بزرگی به راه انداخته است و آشفتگی بزرگی در حال شکل گرفتن است. شائو جون هم که تمام دوستان و همرزمانش را از دست داده حالا تک و تنها به وطن خود بازگشته است و تنها یک هدف دارد و آن هم انتقام گرفتن.

مانگا Assassin's Creed Blade of Shao Jun

منبع: CBR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *