معرفی محبوب ترین شخصیت های انتقام جویان

شنبه 31 خرداد , 1399

اگر طرفدار مجموعه فیلم های انتقام جویان باشید احتمالا بدانید که این مجموعه فیلم و کمیک شخصیت های مختلفی را به بینندگان معرفی می کند. اما آیا تا به حال برایتان این سوال پیش آمده است که کدام یک شخصیت های انتقام جویان بین طرفداران از محبوبیت بیشتری برخوردار است؟ در این نوشته تلاش کرده ایم معروف ترین و محبوب ترین شخصیت های فیلم های انتقام جویان را نام ببریم.

ثور

ثور فیلمی عالی نبود. ثور: دنیای تاریک از آن هم بدتر بود و نتوانست نظر طرفداران را جلب نماید. با این وجود، خدای طوفان، در برابر همه شبهات، جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین شخصیت های انتقامجویان در دل بینندگان باز کرده است. چطور؟ این به لطف تغییرات Taika Waititi از این شخصیت در Thor: Ragnarok است. این فیلمساز به جای ساختن یک شخصیت خیلی جدی از ثور، او را با حس شوخ طبعی جذابیت بیشتری بخشید- شخصیتی که همسوورس توانست به خوبی آن را بازی کند. نتیجه ی این داستان یک ابرقهرمان کاریزماتیک با موی کوتاه و جذاب بود که سرانجام توانست هواداران مارول را جذاب کند.

اوکوی

ساخت فیلم بلک پنتر یک اتفاق مهم برای سینما بود، و برای کمپانی مارول سود زیادی را به همراه داشت. این فیلم بسیار پر فروش بود و داستانی جالب را روایت می کرد. تصاویر شگفت انگیز از واکاندا را نشان می داد. اما بین شخصیت های این فیلم اوکوی بسیار در بین طرفداران محبوب بود. این ستاره Walking Dead که دانایی گوریرا است با نیزه ی خاصش به مخاطبان نشان داد که او نه تنها شخصیت تلویزیونی میکونی را به شکل عالی بازی می کند بلکه می تواند شخصیت کمیک اوکوی را به یکی از پرطرفدار ترین شخصیت های انتقام جویان تبدیل نماید.

شخصیت های انتقام جویان

مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی برگشته است. درست است که توبی مگوایر شخصیتی ساکت داشت، و نسخه اندرو گارفیلد به احتمال زیاد زیادی نرم و ظریف بود تا پیتر پارکر باشد، تام هلند حد وسط عالی را پیدا کرده است: هنوز هم عاشق جنگ ستارگان است اما قادراست درست صحبت کند. این یک معجزه بود که Marvel Studios موفق شد مرد عنکبوتی را وارد دنیای سینمایی خود کند – و معجزه ای است که آنها موفق شدند وی را برای سومین بار به شکلی تازه و پرطرفدار در فیلم نشان دهند.

دراکس

دراکس اثبات این است که شما نباید یک فرد را از روی ظاهرش قضاوت کنید. شکل ظاهری وی نشان می دهد که او باید در گروه بدجنس ها باشد و با انتفام جویان بجنگد، اما این حقیقت ندارد – به لطف دیو باتیستا، به شخصیتی جالب و پرفدرت داده شده است که نام کامل او (Drax the Destroyer) را کاملا نشان می دهد. تنها چیزی که Drax، که برای اولین بار در Guardians of Galaxy ظاهر شد، واقعاً از بین می برد قفس قفسه سینه شماست – او یکی از جالب ترین شخصیت های MCU است. با وجود اینکه هر کس ممکن است عقیده داشته باشد که یکی از شخصیت های انتقام جویان از بقیه جذاب تر است، همه ی این افراد باهم توانسته اند داستان های جذاب فیلم ها را بسازند.

منبع: independent.co.uk

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *