معرفی ۵ کاور برتر مارول (قسمت دوم)

سه‌شنبه 14 مرداد , 1399

مارول یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کمپانی‌هایی‌ است که آن را به واسطه خلق شخصیت‌های ابرقهرمان می‌شناسیم. شخصیت‌هایی نظیر اسپایدرمن، ثور، هالک، آیرون من، روح سوار و شخصیت‌های دیگر، همگی من جمله ابرقهرمانانی هستند که مارول آن‌ها را خلق کرده است.

 همچنین مارول در عرضه کتاب‌های کمیک نیز سرآمد است و توانسته با کتاب‌های کمیک خود نظر افراد را جلب کند و علاقه مندان زیادی نیز دارد.

در مطلب قبلی به بررسی ۵ کاور برتر کتاب‌های کمیک مارول (قسمت اول) پرداختیم. حال در این نوشته می‌خواهیم به بررسی ۵ کاور برتر دیگر این کمپانی بپردازیم.

۶. کاور شماره ۸ کتاب کمیک Marvel super heroes secret wars

کتاب کمیک Marvel super heroes secret wars

مرد عنکبوتی برای اولین بار در این کتاب و روی این جلد با لباس سیاه و فضایی خود دیده شد. همچنین در این کاور نبرد شخصیت‌های مشهور مارول را در پس زمینه آورده است و لباس سیاه اسپایدرمن را به پیش زمینه آن اضافه کرده است تا بر اهمیت تاریخی آن اضافه شود. این کاور مورد علاقه افراد بوده و بارها مورد تحسین قرار گرفته است.

۷.کاور شماره ۱ از کتاب کمیک Uncanny X-men

کتاب کمیک Uncanny X-men

این کاور از آن جهت که گروه ایکس من (x-men)  در آن برای اولین بار خلق شدند بسیار اهمیت دارد. این کاور توسط جک کربی به بهترین حالت ممکن خلق شده است. در این کتاب کمیک به زیباترین شکل ممکن اعضای اولیه گروه x-men به تصویر کشیده است و همچنین در این کاور شاهد دشمن آن‌ها یعنی مگنتو نیز هستیم.

۸.کاور شماره ۱۳۸ از کمیک Uncanny X-men

کمیک Uncanny X-men

این کاور کلاسیک بسیار ماندگار است. در این کاور نشان میده مرگ جین گری چه تاثیری بر گروه x-men گذاشته است. در این کاور شاهد چهره مایوس ابرقهرمانان هستیم. یکی از آن‌ها سایکلاپس است، فردی که عاشق جین بوده و حالا بعد از مرگ او مایوسانه دارد می‌رود. این کاور نیز یکی از شاهکارهای جان بیرن است.

۹.کاور شماره ۱ کمیک spider-man

spider-man

این جلد همان کمیکی است که رکورد پرفروش ترین کتاب را زد. این کتاب کمیک تا سال‌ها رقیبی نداشت و پرفروش‌ترین کتاب کمیک بود. این کتاب کمیک شاهکار هنری تاد مک فارلین است. مک فارلین در این کاور یک ژست جدید به اسپایدرمن اضافه کرد که بارها مورد تقلید قرار گرفت.

۱۰.کاور شماره ۴ کتاب کمیک Avengers:

کتاب کمیک Avengers

در این داستان کمیک استن لی و جک کربی تلاش کردند معروف‌ترین مارول در دوران طلایی کمیک یعنی کاپیتان آمریکا را احیا کنند.

نحوه بازگشت این کاپیتان به بهترین شکل ممکن بیان شده است. همچنین تصویری که بر روی این کاور است بسیار زیباست. در این کاور شاهد کاپیتان آمریکا در جلو تصویر هستیم و دیگران اعضای اونجرز نیز پشت او قرار گرفته اند.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟ شما کدام کاور را دوست داشتید؟

بیشتر بخوانید: معرفی ۵ کاور برتر مارول (بخش اول)

منبع: whatculture

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسلاید یک

اسلاید دو