نیل گیمن قول داده که سندمن کاملا به داستانش وفادار باشد!

حتما خبر ساخته شدن سریال سندمن (Sandman) و پخشش از شبکه نت فلیکس (Netflix) را یادتان می‌آید. حالا نیل گیمن به طرفداران این داستان کمیک قول داده است که سریالش را کاملا مطابق داستان کمیکش بسازد و خیلی صغرا کبری به هم نبافد! آخر الکی که نیست… کمیک بوک های سندمن (The Sandman) از مهم‌ترین و پرافتخارترین مجموعه‌های صنعت کمیک هستند. با این حال تا به امروز از این کمیک بوک ها هیچ فیلم و سریالی ساخته نشده است (شاید بشود گفت در مرد شنی مرد عنکبوتی فقط از آن یادی شد!). چون هر بار که تلاشی برای ساختنش شد یک مشکلی گریبان‌گیر عوامل تولیدش شد. البته اشتباه نکنید Sandman طلسم ندارد، می‌شود گفت که سطح توقع‌ها برایش خیلی بالاست.

سندمن

همه واقعا منتظر یک اثر خارق‌العاده هستند که لایق این شخصیت باشد. نویسنده ۵۸ ساله The Sandman نیل گیمن هم گفته که سریال به کتاب‌هایش کاملا وفادار است. او به طرفداران اطمینان داده که خط داستانی سریال مطابق داستان اصلی کمیک بوک پیش برود و دست از پا خطا نکند. مجموعه‌ای که این نویسنده از آن حرف می‌زند کارش را از سال ۱۹۸۹ به عنوان یکی از داستان‌ها و زیرمجموعه‌های دی سی شروع کرده است و از همان موقع در طرفداران پر و پا قرصش جایش را محکم کرده است. چاپ شدن این مجموعه تا سال ۱۹۹۶ ادامه داشت (تا شماره ۷۵) و این آمار خوبی برای یک کمیک بوک محسوب می‌شود.

گفتنی است که شورانر این سریال آلن هاینبرگ است. کسی که در نگارش فیلم‌نامه واندروومن (Wonder Woman) هم نقش داشته است. این فیلم یکی از محصولات خوب DC است. تهیه‌کنندگان این سریال هم نیل گیمن و دیوید گویر هستند.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا Sandman باید کاملا از کمیک بوکش پیروی کند یا بد نیست در سریالش شاهد اتفاقات تازه‌ای باشیم؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *