وینستون دوک در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارد

چهارشنبه 30 تیر , 1400

با ادامه روند تولید فیلم “Black Panther: Wakanda Forever” در شهر آتلانتا، وینستون دوک ستاره فیلم ترسناک “ما” تأیید کرد که بار دیگر در این دنباله در نقش قبلی خود ام‌باکو، رهبر قبیله جباری ظاهر خواهد شد.

وینستون دوک در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارد

دوک در گفتگو با سایت کلایدر، در مورد بازگشتش به صحنه صحبت کرد، و همچنین تاکید کرد که این پروژه برای وی ارزشی خاص دارد. پیش از نیز آنجلا باست، بازیگر “میلک شیک باروتی” حضور دوباره خود را در دنباله “پلنگ سیاه” تأیید کرده بود و فاش کرد که فیلمنامه این پروژه پنج بار بازنویسی شده است. شخصیت‌های دوک و باست آخرین بار در فیلم “انتقام‌جویان: بازی آخر” ظاهر شدند، ام‌باکو یکی از جنگجویانی بود که در طول جنگی که در فیلم “جنگ بی‌نهایت”  رخ داد از بین نرفت.

فیلم “Black Panther: Wakanda Forever”  که بر اساس کمیک‌های مارول به تصویرگری استن لی و جک کربی در حال ساخت است، دنیای بی‌نظیر واکاندا و شخصیت‌های جالب و متنوع آن را مورد کاوش بیشتر قرار خواهد داد.

رایان کوگلر نویسندگی و کارگردانی این دنباله را همچون فیلم اول بر عهده دارد. بیشتر بازیگران فیلم اصلی از جمله لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، دانای گوریرا در نقش اوکویه، مارتین فریمن در نقش اورت کی. راس و لتیتیا رایت در نقش شوری در این دنباله حضور دارند. همچنین در خبری که چندی پیش منتشر شد، اعلام شد که تنوک هورتا (نارکوس: مکزیک) نقش شخصیت شرور فیلم را که به گفته برخی از طرفداران ممکن است شخصیت “نامور مکنزی” باشد، ایفا خواهد کرد.

فیلم “Black Panther: Wakanda Forever” قرار است در ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲، تقریباً دو سال پس از مرگ نابهنگام ستاره فیلم و بازیگر مشهور چادویک بوزمن، که پس از چهار سال مبارزه با سرطان روده بزرگ در ۴۳ سالگی درگذشت، در سینماها اکران شود.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *