فرایند فیلمبرداری Avatar 2 به پایان رسیده است

دوشنبه 7 مهر , 1399

پس از گذشت یک دهه از انتشار قسمت اول مجموعه Avatar ، حال جیمز کامرون اعلام کرده است که مراحل فیلمبرداری Avatar 2 نیز به پایان رسیده است و قسمت سوم نیز تقریبا در مراحل پایانی و نهایی تولید به سر می‌برد.

پایان فیلمبرداری avatar 2

اخیرا نشریه CinemaBlend در جریان رویداد Austrian World Summit 2020 مصاحبه‌ای با آرنلود داشته است که در این مصاحبه جیمز کامرون نیز حضور داشته است. جیمز کامرون کارگردان سریال Avatar، اخبار جدیدی را از آثار خود در اختیاران کاربران قرار داد. وی در بخشی از مصاحبه‌ی خود می‌گوید:

روزی که Avatar 2 تحویل داده شد، بلافاصله سراغ مجموعه Avatar 3 رفتیم. ما در حال حاضر در نیوزلند در حال تکمیل قسمت‌ها و بخش‌های مختلف آن هستیم و حدودا ۹۰ درصد آن تکمیل شده است. البته Avatar 2 به طور کامل خریداری شده و تقریبا ۹۵ درصد کارهای Avatar 3 نیز انجام شده است.

بعد از اینکه در ابتدای سال جاری کار فیلمبرداری مجموعه آواتار به دلیل ویروس کرونا متوقف شده بود، کامرون و تیم او بار دیگر به نیوزلند بازگشتند تا ادامه کار را در همان لوکیشنی که برای قسمت اول مورد استفاده قرار گرفته بود، دنبال کنند.

تاکنون جزئیات خاصی از این مجموعه به دست ما نرسیده است و فقط این نکته بیان شده است که در این قسمت بر روی شخصیت جیک سالی و خانواده جدید او در ماجراجویی از مناطق جدید پاندورا اشاره کرده است.

تهیه کننده این سریال نیز در توضیحات خود گفته است: جیک و نیتیری در این فیلمنامه همراه خانواده خود حضور خواهد داشت. در حالی که جیک و خانواده مجبور به ترک خانه هستند مناطق جدیدی از پاندورا را کشف می‌کنند.

تاکنون چندین تصویر از Avatar 2 منتشر شده است که یکی از آن‌ها تصویر یک زیر دریایی بزرگ و خرچنگ مانند است که به گفته‌ی سازندگان این سریال، یکی از ده‌ها وسیله نقلیه موجود در این سریال است.

در حال حاضر Avatar 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ اذر ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است. در حالی که انتظار می‌رود Avatar 3 نیز دو سال بعد در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۳ اکران شود.

منبع: cnet

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *