کریستوفر نولان درباره جنگ جهانی دوم فیلم می سازد

جمعه 19 شهریور , 1400

به گزارش سایت ددلاین، کریستوفر نولان در حال گفتگو با چندین استودیو برای ساخت یک فیلم با محوریت رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم و نقش وی در جنگ جهانی دوم است.

کریستوفر نولان درباره جنگ جهانی دوم فیلم می سازد

کریستوفر نولان در حال آماده شدن برای ساخت فیلم بعدی خود است و قرار است مانند “دانکرک” این فیلم نیز روی یک لحظه تاریخی مهم در جنگ جهانی دوم تمرکز کند. این فیلم به نقش جی. رابرت اوپنهایمر در پروژه منهتن در خلال جنگ جهانی دوم و ساخت بمب اتم خواهد پرداخت. طبق گزارش منتشر شده با اینکه تمامی فیلم‌های اخیر نولان با همکاری استودیو برادران وارنر ساخته شده است اما برای ساخت این پروژه چندین استودیوی بزرگ در حال بررسی فیلمنامه و صحبت با نمایندگان نولان هستند.

حرکت نولان ممکن است ناشی از دلخوری وی از تصمیم استودیو وارنر مدیا برای عرضه همزمان تمامی فیلم‌های سینمایی خود در سال ۲۰۲۱ روی شبکه HBO Max و سینما باشد. تصمیمی که بدون هیچ هشدار قبلی و مشورت با شرکای مالی استودیو گرفته شد. نولان از جمله کارگردانان مشهوری است که حامی اکران انحصاری فیلم‌ها در سالن سینما است. البته هنوز مشخص نیست که آیا استودیو وارنر مدیا نیز در بین این استودیوها حضور دارد یا خیر ، اما به وضوح روشن است که موقعیت قبلی خود را از دست داده است.

استودیو برادران وارنر برای اکران آخرین فیلم نولان “تنت” از دستورالعمل‌های وی پیروی کرد، اگرچه فروش ناخالص این فیلم به دلیل شیوع بیماری کرونا پایین آمد و تماشاگران آماده بازگشت دسته جمعی به سینماها نبودند. اما فیلم همچنان ۳۶۳ میلیون دلار فروش داشت که آن را به یکی از بزرگترین فیلم‌های پرفروش گیشه جهانی در کنار عناوینی چون سریع و خشمگین، گودزیلا در برابر کونگ و بیوه سیاه بدل کرد. نولان و همسرش اما توماس قرارداد رسمی با استودیو وارنر نداشتند، اما مانند کلینت ایستوود بیشتر فیلم‎های خود را در این استودیو ساختند. همکاری که برای هر دو طرف میلیاردها دلار درآمدزایی داشت.

هنوز خبری در مورد بازیگران این فیلم منتشر نشده اما به گفته سایت ددلاین کیلین مورفی ممکن است در این فیلم حضور داشته باشد. مورفی پیش از این چندین بار با نولان در فیلم‌های “دانکرک”، “سه گانه شوالیه سیاه” و “سرآغاز (تلقین) همکاری داشته است.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *