کیانو ریوز از علاقمندی برای حضور در فیلم های مارول گفته است

کیانو ریوز از علاقمندی برای حضور در فیلم های مارول گفته است

کیانو ریوز، بازیگر نقش‌های شناخته‌‌شده‌ای مانند ماتریکس و جان‌ ویک به تازگی در یک مصاحبه حضور داشته و درباره مسائل متعددی، از جمله پیوستن به دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. وی در گفت‌‌ و گوی خود با وبسایت Esquire به گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان مبنی بر حضورش در دنیای سینمایی مارول و استقبال از این نقش فرضی پاسخ داده و از علاقه فراوان خود برای پیوستن به MCU گفته است. در بخشی از مصاحبه کیانو ریوز میخوانیم:

به نظر شما مارول بزرگ‌تر از یک جهان سینمایی نیست؟ تقریبا مانند یک مولتی‌ورس است که می‌توان آن را مارول‌ورس خواند… کارگردانان و رویاپردازان شگفت‌انگیزی وجود دارند و اثری را خلق می‌کنند که تاکنون هیچ‌کس آن را به این شکل انجام نداده است. دنیای سینمایی مارول از لحاظ مقیاس، جاه‌طلبی و تولید خاص است، بنابراین خیلی عالی می‌شود که بخشی از آن باشم.

کیانو ریوز از علاقمندی برای حضور در فیلم های مارول گفته است

از همان اوایل سال ۲۰۱۹ کوین فایگی، رییس استودیو مارول گفت که به دنبال یک راه درست برای گنجاندن کیانو ریوز در MCU بوده و آن‌ها به معنای واقعی او را برای هر فیلمی که این کمپانی می‌سازد، درنظر می‌گیرند. همیشه در رابطه با اینکه بلاخره چه زمانی می‌توانیم او را در دنیای سینمایی مارول ببینیم، بحث وجود داشته و اکنون وقت آن رسیده تا ببینیم ریوز در پروژه بعدی فاز پنجم حضور دارد یا خیر.

ریوز در بخش دیگری از همین مصاحبه گفته که علاقه زیادی به حضور شخصیت‌های جان ویک یا نئو در دنیای بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کمبت ندارد. مشخص نیست که آیا استقبال گرم از او از بازی جنجالی سایبربانک ۲۰۷۷ که وی در آن نقش جانی سیلورهند را بازی می‌کرد باعث شده تا اشتیاقش برای حضور در یک بازی دیگر کاهش یافته باشد.

در اخبار پیشین خواندیم که خبری از کیانو ریوز در پیش‌درآمد جان ویک نخواهد بود و او احتمالا به دنیای «جنگ ستارگان» خواهد پیوست. لازم به ذکر است فیلم مورد انتظار The Matrix Resurrections با نقش‌آفرینی کیانو ریوز برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *