زمان عرضه بازی Ratchet and Clank

زمان عرضه قسمت جدید بازی Ratchet and Clank مشخص شد

تاریخ عرضه‌ رسمی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart توسط استودیو اینسامنیاک گیمز برای کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد. بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ /ژوئن (مصادف با ۲۱ خرداد) در دسترس گیمرهای پلی استیشن ۵ گذاشته می شود. سازندگان بازی بر این باورند که در مقابل استانداردهای سری بازی Ratchet & Clank، در Rift Apart با یک داستان ماجراجویی طولانی روبرو هستیم. دکتر نفاریوس از دستگاهی استفاده می‌کند که قادر است او را به جهان‌ موازی ببرد تا او بتواند کهکشانی را پیدا کند که در آن برای همیشه ب‌تواند پیروز و قدرتمند بماند. توجه داشته باشید که در تریلر بازی Ratchet and Clank Rift Apart  رچت و کلنک در بخشی از قصه ناخواسته از هم جدا می‌شوند.

زمان عرضه بازی Ratchet and Clank

یکی از جدیدترین شخصیت‌های بازی دختری مبارز و کاربلد است که مثل رچت یک Lombax محسوب می شود. شما در این بازی با مکانهای مختلفی آشنا می‌شوید. جالب است بدانید که محیط های گوناگون در جهان‌های موازی ظواهر متنوعی دارند. این داستان بازی بسیار متنوع و جذاب است و می توانید از آن لذت ببرید.

خوب است بدانید که بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از ری تریسینگ و حالت عکس‌برداری هم پشتیبانی می‌کند و در صورتی که تمای دارید تا نسخه‌ دیجیتال دیلاکس را خریداری کنید، بازی چند استیکر جذاب برای استفاده در تصاویر ثبت‌شده به کمک Photo Mode تحویل شما خواهد شد. در ضمن آرت‌بوک دیجیتالی و آلبوم موسیقی متن اورجینال دیجیتالی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart نیز به دارندگان نسخه‌ دیلاکس تقدیم می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *